איך כסאות המתנה עוזרים לכם לסגור עסקאות



כל בעל עסק וכל מנהל בעסק פעיל, קטן כגדול, יסכים לאמירה הגורסת שהחלק המורכב ביותר בעסק הוא החלק הקשור במכירות, ואחריו במדד הקושי מגיע כל הנושא של גביה מלקוחות חייבים. הגדלת המכירות היא הכוח המניע של העסק וכל בעל עסק נוקט בכל האמצעים על מנת לנסות ולהגדיל את המכירות. בשורות הבאות נתאר אמצעי פשוט אבל יעיל, שעשוי בלא מעט מקרים לסייע בסגירת העסקה ולזרז אותה באופן משמעותי. האמצעי הזה הוא פשוט – שימוש בכיסאות המתנה איכותיים בחדר ההמתנה או באזור ההמתנה, לפני סגירת העסקה. מהו אזור ההמתנה ולמה חשוב כל כך להפוך אותו לידידותי ללקוח? מה הקשר בין כסאות המתנה איכותיים ונוחים לבין הגדלת הסיכויים לסגירת עסקה? בשורות הבאות נעסוק באמצעי עקיף, אבל יעיל מאד בדרך לסגירת עסקאות חדשות.

freepik

אזור ההמתנה ומתן הרגשה נוחה וביתית ללקוח

אזור ההמתנה או חדר ההמתנה בעסק, ובעיקר אם חדר ההמתנה משמש את הלקוחות הפוטנציאליים, הוא מרכיב חשוב מאד בדרך לסגירת עסקה איכותית. לכאורה, לקוח שמגיע לעסק לצרכי דיון בסגירת עסקה, עושה את זה לאחר שקבל החלטה לגבי העסקה. למעשה, מחקרים מוכיחים שההחלטה הסופית על סגירת העסקה מתקבלת בסמוך למועד הסגירה.

רק במקרים נדירים הלקוח מגיע למשא ומתן כאשר הוא כבר באמת מוכן ומזומן לסגירת העסקה. כיוון שבמרבית המקרים ההחלטה עדיין לא התקבלה, הנטייה של לקוחות פוטנציאליים רבים היא לקחת בחשבון כל דבר שעלול להשפיע לחיוב או לשלילה על ההחלטה הסופית. אם חדר ההמתנה הוא נוח ומאובזר ומעניק ללקוח הפוטנציאלי הרגשה של בית או הרגשה קרובה לכך ככל האפשר, אזי רבים הסיכויים שאותו לקוח יגיע בגישה חיובית למשא ומתן. כיוון שכך, הוא יגלה גמישות רבה יותר ויהיה מוכן לסגור את העסקה כבר באותו מעמד.

מנגד, לקוח שהחוויה שלו בחדר ההמתנה לא הייתה נוחה, עלול לקבל החלטה הפוכה ולשלול את העסקה. זאת, גם במקרים שבהם התכנון הראשוני היה להשלים את העסקה. כסאות המתנה מהווים חלק חשוב בחדר ההמתנה ולפיכך הם משמעותיים מאד בדרך למשא ומתן על העסקה הנרקמת ובמהלכו.

מה בין כסאות המתנה לסגירת עסקה הגונה

כאמור, כסאות המתנה הם החלק החשוב ביותר בחדר ההמתנה. בעלי עסקים ובעלי תפקידים רבים, משתמשים בכיסאות ההמתנה כאמצעי לקדם את המטרה שלהם. דוגמה טובה לכך הם כסאות המתנה במוסדות ממשלתיים, ובעיקר כשמדובר בגביית חובות.

כסאות אלה הם בלתי נוחים בעליל וגם אם לא הוצהר על כך מפורשות, הם מפחיתים את הרצון ואת הנכונות של הממתין  להתווכח, גם אם יש מידה של צדק בטיעונים שלו. מנגד, כסאות המתנה המיועדים ללקוחות שהגיעו לסגור עסקה צריכים להיות נוחים ונעימים ולשדר הרגשה של רוגע וביטחון. זאת, בתוספת לאמצעים אחרים ההופכים את חדר ההמתנה למקום שטוב ונעים להיות בו. ככל שהלקוח הפוטנציאלי מגיע רגוע יותר לתהליך המשא ומתן, כך הוא פתוח יותר לקבל את התנאים שסוכמו ולסגור עסקה.

יש אומרים שמדובר בסוג של פסיכולוגיה בגרוש, אבל עובדה היא שהדבר הזה באמת עובד ולקוחות שהרגישו בנוח בחדר ההמתנה סוגרים עסקאות בקלות יחסית. אם יש לך עניין לעצב את חדר ההמתנה שלכם ולרכוש כסאות התנה איכותיים וייעודיים, בחרת במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמקצוענים של ספינזי ריהוט משרדי יחזרו אליך בהקדם. הם יכוונו אותך וסייעו לך לבחור את כסאות ההמתנה המתאימים ביותר לצרכים ולהעדפות שלך. אנו מציעים מגוון רחב של כסאות המתנה המתאימים לכל מקום ומסייעים לכל בעל עסק להשיג את מה שהוא צריך באמת  עוד ועוד עסקאות ומכירות.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה