איך כדאי לעצב את כרטיס הביקור שלי



כרטיס הביקור הוא אחד המסמכים החשובים שכל איש עסקים, בעל עסק או בעל תפקיד בכיר ומשמעותי בעסק נושא עימו לכל מקום. הכרטיס מכיל בצורה מקוצרת ומתומצתת את כל הפרטים של האוחז בו ואת כל פרטי ההתקשרות של העסק שאותו מייצג בעל כרטיס הביקור. כשבעל עסק או הנציג שלו מוסר את כרטיס הביקור, המטרה של הצעד הזה היא בעצם להשאיר את העסק בתודעה של מקבל הכרטיס. אם מדובר בפונקציונר שעשוי לקבל החלטות חשובות, הוא עשוי לקבל את ההחלטה הזאת במרחק של זמן מהפגישה.

freepik

. לכן יש משמעות עצומה לכך שכרטיס הביקור ישאיר רושם טוב ואיכותי. עיצוב הכרטיס חייב להתייחס, לפיכך, להתניות שהוזכרו לעיל. מהם הדברים החשובים אשר כרטיס ביקור איכותי צריך לשקף? איך לעצב את כרטיס הביקור כך שישקף בצורה הטובה ביותר והמחמיאה ביותר את העסק שהוא מייצג? היכן אפשר להדפיס כרטיסי ביקור מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר? בשורות הבאות נשיב לשאלות הללו בהרחבה.

מהם הדברים החשובים שכרטיס ביקור צריך לשקף

הדבר החשוב ביותר שכל כרטיס ביקור צריך לשקף הוא את האיכות של העסק מצד אחד ואת הרצינות של בעל הכרטיס מצד שני. האיכות של העסק עשויה להיות מתומצתת להפליא בלוגו שלו ובכיתוב שבו נכתב שם העסק על גבי הכרטיס. בדרך כלל, אם מדובר בעסק חדש אשר מקבל הכרטיס עדיין לא מכיר אותו או ההיכרות של מקבל הכרטיס עם העסק כאמור היא שטחית בלבד, מצורף לכרטיס גם ברושור קצר אשר התפקיד שלו הוא לעבות את המידע על העסק ועל המוצרים או השירותים שהוא מספק. באשר לעיצוב - עיצוב כרטיסי ביקור אמור לשקף הן את המעמד של המחזיק בו והן את האיכויות של העסק. החומר שממנו עשוי הכרטיס צריך להיות איכותי, מה שיסייע לכרטיס כאמור להישמר לאורך זמן. הכיתוב על גבי הכרטיס צריך להיות ברור מספיק ואיכותי מספיק על מנת לגרום למי שמקבל אותו לעשות את הצעד החשוב המתבקש ולשמור את הכרטיס במקום המיועד לכך.

עיצוב כרטיס ביקור אטרקטיבי

עיצוב כרטיס ביקור חייב להיות, כפי שהוזכר לעיל, אטרקטיבי ומושך. הצבעים של הכרטיס חייבים להיות מושכים את העין מצד אחד, והכיתוב על הכרטיס צריך להיות ברור מצד שני. זאת, כמובן, בנוסף לעובדה הברורה שלעסק אכן יש ערך מוסף גבוה להציע. במרבית המקרים, מנהל הרכש או האדם שאיתו נערכת פגישת ההיכרות הוא אדם עסוק ואין לו זמן להעמיק יתר על המידה ולהאריך בדיבורים. הכרטיס, לפיכך, הוא הקצה והוא נקודת האחיזה האמיתית. 

אם העיצוב של הכרטיס גרם למנהל הרכש או לפונקציונר כאמור להכניס אותו לתוך הפנקס או הקלסר שבו הוא שומר כרטיסי ביקור מועדפים, הרי שבאותו הרגע עבר בעל הכרטיס את מחצית הדרך לקראת עבודה משותפת בעתיד. רבים מודעים לעובדה שכרטיס ביקור איכותי הוא חשוב, אבל רק מעטים יודעים אל נכון עד כמה הדוק הקשר בין כרטיס הביקור שנמסר כמעט בצורה אקראית לבעל תפקיד כל שהוא, לבין רכישת אותו אדם והחברה שהוא מייצג בתור לקוח חדש. אם יש לך עניין להפיק כרטיס ביקור איכותי ומושך, שיגרום למי  שמקבל אותו לשקול ברצינות לעבוד עם העסק שלך, זה המקום הנכון והמתאים ביותר עבורך נכון לעכשיו. כדאי ליצור קשר כבר כעת באמצעות האתר והמומחים של ננופרינט יחזרו אליך בהקדם. הם יסייעו לך לעצב את כרטיס הביקור האולטימטיבי שיגדיל את הסיכויים שלך לקשור עסקאות חדשות, רווחיות ומעניינות עם לקוחות פוטנציאליים.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה