איך בוחרים דקים סינטטיים איכותיים



רוצים לדעת איך לבחור דקים סינטטיים איכותיים? כך תגלו מה הדרך הנכונה לבחור דקים סינטטיים שיספקו את העבודה הטובה ביותר עבורכם בגינה, בחצר, מסביב לבריכה או במרפסת.
הדרך הנכונה לבחור את הדק הסינטטי שלכם הוא לדעת להתאים אותו בצורה הנכונה ביותר לצרכים שלכם וכמובן לוודא כי הדק הסינטטי ישמר כחדש לאורך שנים רבות עם מינימום אחזקה והתעסקות מיותרת.

איך בוחרים דקים

ככה תבחרו דקים סינטטיים בהתאמה לצרכים האישיים שלכם

  • בחירת צבע של הדק הסינטטי –  יש מגוון רחב מאוד של צבעי דקים סינטטיים, ניתן למצוא דקים בגוונים שונים ובסגנונות המדמים עץ טבעי כמו: דק איפאה, דק אורן, דק במבוק, דק קומרו ועוד. חשוב לדעת שקיימת מניפת גוונים וטקסטורות עשירה מאוד של דקים סינטטיים וההתאמה צריכה להיעשות דווקא ביחס לתכנון העיצובי הקיים. אם לדוגמא יש לכם בית המעוצב בצבעים בהירים, ייתכן ותעדיפו שימוש דווקא בדקים כהים על מנת שתוכלו להבליט את הדקים בצורה טובה, ולתת להם נוכחות. לעומת זאת אם ביתכם צבוע בצבעים כהים, ייתכן ומה שתבחרו הוא בדיוק להפך, דק לחצר בצבעים בהירים שישתלב עם הבית ודווקא לא יבלוט מידי. אפשרות נוספת לבחירת צבעים היא שילוב של שני צבעים ליצירת השתלבות מרתקת ומעניינת בנוף של הגינה.

חברתTREX מייצרים מגוון רחב של דקים סינטטיים כולל דק סינטטי מכופףאת לוחות הדקים הסינטטיים ואת המעקות של טרקס ניתן לכופף בקלות בעזרת מכונה מיוחדת שמחממת והופכת את הדקים לגמישים זמנית לצורך עיצוב הצורה שלהם. היכולת הזו של טרקס לכופף לוחות פותחת בפניכם שלל עיצובים מרהיבים כגון ציורים ועיטורים על פני הדק הסינטטי. ניתן לשלב אריחי דק סינטטי בצבעים שונים כיד הדימיון.

  • בחירת גודל של הדקים הסינטטיים - יש שיעדיפו לבחור דקים סינטטיים גדולים ורחבים, לעומתם יש כאלה שיעדיפו דווקא דקים קטנים. ההבדל מגיע לידי ביטוי לא רק במראה אלא גם בצורת ההנחה כאשר הקטנים יותר נוחים להרכבה במקומות קטנים, לעומת הגדולים שתופסים מקום יותר גדול במרחב.
  • דק סינטטי בהתקנה עצמית - דק לגינה עשה זאת לעצמך זה סוג של דק שמאפשר התקנה עצמית ללא כל צורך בשירותים של חברת התקנה חיצונית. דק איכותי מאפשר התקנה קלה ופשוטה לבד, עם קצת רקע טכני ויכולת להשלמת פעולות טכניות פשוטות לפי סדר עבודה מסודר. בניית דק בצורה נכונה ומקצועית תבטיח את עמידותו של הדק הסינטטי למשך עשרות שנים. אבל טעויות עלולות לעלות ביוקר, ואם אין לכם את הרקע והניסיון המתאים, כדאי להזמין בעלי מקצוע מנוסים ומקצועיים.
  • דקים סינטטיים עמידים לכל תנאי מזג האוויר - אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת דק סינטטי הוא לבדוק שהוא אכן עמיד לכל תנאי מזג האוויר: שמש, גשם, קור עז וחום עז. מזג האוויר הישראלי גורם לדקים להתיישן במהירות ודקים סינטטיים שאינם איכותיים יכולים להתעקם, לדהות, להתנפח ואף להתעוות במשך הזמן. דקים סינטטיים איכותיים יהיו עמידים לאורך זמן לא ישתנו בגלל פגעי מזג האוויר, גשם או שמש, קור וחום ואינם מצריכים תחזוקה או התעסקות כלל.
  • מחירים של דקים סינטטיים - אפשר למצוא דקים סינטטיים במחירים יקרים מאוד, אבל דקים איכותיים לא חייבים לעלות כל כך הרבה. ניתן למצוא דקים במחיר מבצע איכותיים במיוחד שיענו על כל הדרישות והציפיות.

 

 

היתרונות של הדקים הסינטטיים של חברת TREX

הדקים הסינטטיים של חברת TREX, מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת, טרקס אמנם מדמים מראה טבעי של עץ, יותר מכל סוג אחר של דק סינטטי הקיים בשוק, אך אינו מצריך תחזוקה מיוחדת והוא נחשב לעמיד בפני שינויי מזג האוויר. אחד היתרונות המרכזיים של דק סינטטי טרקס נעוץ לא רק ברמת העמידות הגבוהה שלו, אלא בגמישות החומר. ניתן לכופף את כל סוגי הדקים הסינטטיים של חברת TREX וליצור מהם עיצובים שונים ולהתאים את הדק לכל עיצוב שתבחרו.

 

מעוניינים בדק סינטטי של חברת TREX? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו טלפונית בטלפון מספר: 073-374-5500,  כמו כן תוכלו לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il/. נשמח לפגוש אתכםJ


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה