איטום גגות נכון הוא לא רק מקצועיות מצד בעל המקצוע, אלא תזמון מדויק של הזמנת בעל המקצוע. תהליך איטום גגות בירושלים צריך להיות מבוצע לא בשיא החורף, אלא קודם לכן - משמע להקדים תרופה למכה. בנוסף לזמן האיטום, יש גם לכם חשיבות רבה בזיהוי הסימנים המעידים על כך שיש בעיית איטום כלשהי. אז מה זה בדיוק איטום גגות? מתי הכי נכון לבצע איטום גגות ואיך בוחרים קבלן איטום מקצועי? לפניכם המידע המלא.

מטעם איטום טל

איך בוחרים שיטת איטום גגות?

בחירת שיטת האיטום נקבעת על ידי קבלן האיטום תוך הסכמה של הלקוח לגבי התקציב. הסיבה שבגללה אנחנו ממליצים לכם להקשיב לבעל המקצוע היא שיש הרבה משתנים שעשויים להשפיע על בחירת החומר. קבלן איטום גגות מקצועי בוחן את התמונה המקיפה, הוא בודק איזה חומר איטום נמצא כעת על הגג ולפיו בוחר את חומר האיטום הבא. אם כעת הגג שלכם אטום בזפת, בעל המקצוע יוכל לבחור בין שתי שיטות בלבד: איטום בזפת ויריעות ביטומניות. חומרי האיטום דוחים זה את זה, אבל כאשר מדובר על זפת ויריעות ביטומניות מדובר על אותו חומר בסיס - זפת. לכן, לא ניתן יהיה לאטום בחומרים פוליאוריטנים אבל כן יוכל בעל המקצוע לאטום ביריעות ביטומניות.

 

סוגי גגות ושיטת איטום

יכול להיות שיש לכם גג בטון ישר, יכול להיות שיש לכם גג רעפים וכן הלאה… איך מתאימים את שיטת האיטום ביחס לגג? לכל סוג גג יש את שיטות האיטום המתאימות. ריכזנו לפניכם מידע קצר שיכול לסייע לכם בבחירה של שיטת האיטום:

 

איטום גג בטון - גגות בטון הם הפופולריים ביותר, כאשר בעל המקצוע מגיע אליכם כדי לבחון את שיטת האיטום המתאימה הדבר הראשון שהוא ירצה לבחון הוא שיפועים. כאשר יש לנו שיפועים בגג כבר יורדות לנו שיטות איטום שונים, כמו חומרים אקריליים. בשיטה זו, בעל המקצוע גם צריך לבחון האם קיימים סדקים בגג ואם כן, יש לאטום אותם היטב לפני תחילת העבודה.

 

איטום גג רעפים - איטום גג רעפים יותר פופולרי בבתים פרטיים, החיסרון המרכזי בשיטות אלו הוא שכל התקנה של דוד שמש, מזגן ואחרים על גבי הגג יכול לפגוע באיטום. כדי לבצע את האיטום בצורה מקצועית יש להרים את הרעפים וליצור שכבת בידוד עמידה - רק לאחר מכן יש להתקין את הרעפים. 

 

איטום גג מתכת - גגות מתכת הם פחות פופולריים ומתאימים יותר למחסנים, פרגולות, מקומות מסחריים ועוד. ישנן שיטות שונות המתאימות לאיטום גג מתכת, כמו איטום בזפת או ביריעות ביטומניות. כאן יש לקחת בחשבון גם את הבלאי של המתכת עצמה בהתאם לסוג החומר (ברזל, מתכת, אלומיניום וכו') ובהתאם לכך להתאים את חומר האיטום.

 

איטום בהתזה לעומת איטום במריחה

איטום גגות בירושלים יכול להיות מורכב, מלבד לבחירת החומר בעל המקצוע צריך גם לבחור את שיטת האיטום. איטום בהתזה נחשבת לשיטה פופולרית יותר, שיטה זו מבוצעת באמצעות מכונה מיוחדת בה יש שני פתחי התזה, פתח אחד מייצר סוג של מלח מיוחד, והפתח השני יוצר אמולסיה ביטומנית. שני הפתחים עובדים במקביל והופכים לחומר אחד שמותז בצורה אחידה על גבי המשטח - שיטה זו נקראת איטום דו רכיבי. השיטה השניה בהתזה היא באמצעות איטום חד רכיבי - איטום באמצעות משאבה. 

 

איטום במריחה לוקח יותר זמן, והוא נעשה בצורה ידנית. הדבר לא אומר שהשיטה פחות טובה, אבל היא מתאימה יותר למשטחים קטנים. עם זאת, כאשר אנחנו חושבים מה השיטה המתאימה עלינו לקחת בחשבון שלא השיטה היא זאת שתקבע את טיב העבודה, אלא התאמת חומר איטום לגג ובחירת בעל מקצוע מנוסה. 

 

כמה עולה איטום גגות בירושלים?

המחיר של איטום גגות בירושלים משתנה בהתאם לחומר האיטום בעיקר ובהתאם לגודל הגג. המחירים יכולים להתחיל מכ-30 ש"ח למ"ר עבור איטום גגות בזפת, או להתחיל מ-90 ש"ח למ"ר עבור איטום ביריעות ביטומניות. הדבר הקריטי ביותר הוא לבחור בבעל מקצוע שיודע להקפיד על צורת עבודה נכונה. תוכלו לבחון את טיב העבודה לפני הכנה מוקדמת של תשתית הגג (ניקיון הגג, הרמת אובייקטים, סגירת סדקים) וביצוע בדיקת הצפה בסוף התהליך. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה