אוזניות בלוטוס מומלצות



אם אתם מחפשים אוזניות בלוטוס מומלצות, מיד נענה על בקשתכם אבל לפני הכל כדאי שתדעו מה זה בכלל בלוטוס. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא כדי לגלות את התשובות לכל השאלות.

צילום יחצ

מה זה בכלל בלוטוס?

בלוטוס (או בלוטות') הוא תקן פתוח לתקשורת רדיו, כלומר קליטה ושידור של גלי מיקרו בקצב נמוך, בהספק יחסית נמוך ובאורכי גל קצרים – מה שמאפשר לא רק הקמה של רשת מקומית זמנית על בסיס אד הוק (פיקונט), אלא גם העברה של נתונים וקבצי שמע בקלות בין מגוון רחב של מכשירים אלקטרוניים והתקנים.

עושים שימוש בבלוטוס לצורך תקשורת אלחוטית ברשתות אזוריות אישיות (WPAN), אבל גם משלבים אותו בתעשייה במוצרים שונים כמו טלפונים ניידים, כלי רכב, מחשבים (כולל ציוד היקפי כמו מקלדות, מדפסות ועכברים), מכשור רפואי ובמוצרים אישיים שונים כמו שעונים חכמים, דיבוריות, ציוד ספורט, מתקני כושר וכמובן – אוזניות.

שימוש בבלוטוס מייתר את הצורך בהתקן צד שלישי או בשרת ייעודי, כך שהוא מאחד את פרוטוקלי התקשורת השונים לפרוטוקול אחד בעל סטנדרט אחד ומאפשר ליהנות ממספר יתרונות, למשל:

  • כבלים - שימוש בבלוטוס מייתר את השימוש בכבלים פיזיים מסורבלים ששימשו לתקשורת בין מכשירים שונים (בעיקר כאלה שהמרחק ביניהם אינו עולה על 10 מטר, אם כי המרחק ביניהם יכול להיות גבוה יותר ולצרוך יותר אנרגיה מבחינת הספק חשמלי). למשל, בין טלפונים ניידים לאוזניות, בין מחשבים לציוד היקפי ועוד
  • שיתוף – בלוטוס מאפשר שיתוף מידע בצורה מהירה וקלה ללא צורך בהכנה מוקדמת, מה שמאפשר הקמה של רשת מקומית ארעית שכוללת הצפנה ברמה סבירה.
  • סינכרון – בלוטוס מאפשר תיאום אוטומטי בין התקנים שונים שתומכים בו (לרוב עד 8 מכשירים שונים), למשל הכנסה למערכת המולטימדיה באוטו של רשימת אנשי הקשר מהטלפון הנייד
  • קישוריות – התקנים של בלוטוס שמקושרים לאינטרנט מאפשרים גישה להתקנים אחרים שאינם מחוברים לרשת, למשל לאפשר למשתמש במחשב נייד גלישה באינטרנט למרות שאינו מחובר לרשת.

מכיוון שבלוטוס לא מצריך אנרגיה רבה (קצב התעבורה שהוא מאפשר אינו עולה על 25 Mbps) , הוא נחשב אידיאלי כדי להעביר מידע בכמות יחסית מוגבלת. המשמעות היא שניתן להפעיל מוצרים כמו אוזניות בלוטוס לאורך זמן יחסית ארוך.

אז על איזה אוזניות אלחוטיות אנחנו ממליצים?

אחרי כל ההקדמה הזו אין ספק שאוזניות אלחוטיות מומלצות הן אוזניות בלוטוס, אבל גם כאן יש התפתחות ואבולוציה, למשל:

  • בשנת 2000 הושקו אוזניות בלוטוס כאוזניות בודדות לשימוש בשיחות טלפון
  • בשנת 2004 הושקו אוזניות בלוטוס סטריאו לצורך האזנה למוזיקה
  • בשנת 2015 הושקו אוזניות בלוטוס TWS שנחשבות למומלצות מכולן, כך שלא בכדי הן הנמכרות ביותר בשוק כיום. אוזניות אלו מכילות משדר, סוללה, מיקרופון ורמקול באריזה קטנה ומאוחסנות במארז נשיאה שמטעין אותן באמצעות מגע.

לכן, אם אתם מחפשים שאוזניות אלחוטיות מומלצות שיאפשרו לכם ליהנות במקסימום ממוזיקה, כדאי שתכירו את אוזניות NuraTrue  TWS. אוזניות אלו מאפשרות לכם ליהנות מסאונד ברמה הגבוהה ביותר בהתאמה אישית.

אוזניות NuraTrue  לא רק מספקות תמורה מלאה למחיר, אלא מתאימות לכל מטרה כך שאתם יכולים לעשות בהם שימוש בכל מקום: בנסיעות, בחדר הכושר, בטיולים, תוך כדי פעילות ספורטיבית או סתם כדי להאזין למוזיקה בבית באיכות שתמיד רציתם

אוזניות NuraTrue  זכו בפרס החדשנות של מגזין Time לשנת 2021 כי יש בהן הכל (חוץ מבלוטוס כמובן), למשל (רשימה חלקית):

  • אפשרות לביטול רעשים אקטיבי
  • אפשרות למצב חברתי שנותן למאזין אופציה להתנתק/להתחבר לסביבה כרצונו
  • כפתורי מגע בהתאמה אישית
  • מנגנון התנגדות לזיעה
  • אפשרות להאזנה רצופה למוזיקה במשך 6 שעות
  • מנגנון שמזהה התאמה לאוזן

אם גם לכם זה נשמע טוב אתם לא לבד. אוזניות אלו אמנם התחילו באוסטרליה אבל כבשו את העולם בסערה ועכשיו הן פה אצלנו. כדי להבין על מה כל העולם מדבר ובעיקר באיזה איכות הוא שומע, רכשו את האוזניות והצטרפו ללקוחות מרוצים שהפכו את המוזיקה לחוויה. אז למה אתם מחכים?

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה