אוהלים לאירועים למכירה – הקמה זריזה ויעילה



ככל ועולם האירועים בישראל הולך וצובר תאוצה, כך עולות הדרישות של מארגני האירועים השונים ליצירת אירועים ייחודים ושונים. בין היתר, מארגני האירועים מדווחים בשנים האחרונות על עלייה משמעותית בכמות האירועים שמתרחשים מחוץ לאולמות האירועים, ולכן יש ביקוש גדול יותר בקרב הציבור הכללי למוצרים כמו אוהלים לאירועים למכירה, שיכולים להכיל כמה עשרות אורחים בצורה נוחה. היתרון הכי גדול של אוהלים לאירועים למכירה, הוא הנגישות. ניתן להקים אותם כמעט בכל מקום ולפרק אותם בקלות יחסית. כך האירוע שלכם מתחיל ונגמר, מבלי שהשקעתם משאבים בלתי מוגבלים ביצירת חלל מסיבה נוח לאורחים.

אוהלים למכירה

מתי ניתן לנצל אוהלים לאירועים למכירה, בצורה הטובה ביותר?

האפשרות למצוא אוהלים לאירועים למכירה, מקלה על אלו מכם שרוצים להפיק אירועים בצורה קצת אחרת. בין היתר, ניתן להשתמש באוהלים אלו:

  1. בחגי ישראל – אם אתם חוגגים את החגים הגדולים שלכם באופן קבוע, עם הרכב גדול מאוד של בני המשפחה, חברים ואורחים, בעיית המקום מוכרת לכם. ברוב הבית בישראל קשה מאוד לאחר עשרות אורחים בה בעת ולכן אוהלים לאירועים למכירה עונים על בעיית המקום ומאפשר לחגוג את החג בכיף.
  2. באירועים פרטיים – הבת הגדולה רוצה לערוך את בר המצווה בבית ואתם שוברים את הראש בנוגע לאופן האירוח? לא עוד. אוהל איכותי שנפרס בחצר האחורית של הבית, יכול לשמש את כל האורחים ולאפשר לכם להנות ממסיבה מיוחדת ואינטימית.
  3. לחתונות תחת כיפת השמיים – מיוחד אם אתם שואפים ליצור חתונה באווירה קלאסית תחת כיפת השמים, יצירת מקומות ישיבה נוחים ועיצוב מיוחד לאורחים שלכם, הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם. ולכן, אתם רוצים למצוא אוהל שיצור את האווירה הנכונה לחתונה ויאפשר לכם לחגוג בחתונת החלומות שלכם.
  4. לכנסים עסקיים – אירועי עסקיים יכולים להיות עמוסי אורחים ומלאי התרחשויות ולכן אתם רוצים לאפשר כמו שיותר נקודות פעילות, גם בשיא האירוע. את המרחבים הללו ניתן ליצור על ידי הקמה של כמה אוהלים במתחם האירוע כולו, כאשר לכל אוהל מטרה שונה בתכלית. כמובן שאתם יכולים להתאים את גדלי האוהלים לצרכים שלכם וכך גם לעמוד בדרישות התקציב המיוחדות והחיוניות ליצירת אירוע חברה מושלם.

הדרך המהירה ליצור אווירה מזמינה באירועים

מהרגע שהחלטתם להקים אוהל באירוע שלכם, יצרתם לעצמכם דרך נוחה מאוד, ובעיקר מהירה מאוד להקים את מתחם האירוע שלכם. בשונה מכל במה קבועה או אולם אירועים ענקי, את האוהל לאירוע שלכם אתם יכולים להרים בשתי ידיים ותוך כמה דקות ספורות. עם סיום החגיגה, כאשר אתם רוצים לחזור לשגרה במהירות, ניתן להחזיר את המצב לקדמותו ולפרק את האוהל בדיוק באותה המהירות. אז קדימה, למה אתם מחכים, התחילו לחפש עוד היום את האוהל שירים את האירוע הבא שלכם!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה