סניפים של המסעדות- MEATOS ו-FISH MARKET יפתחו ליד ירושלים




קבוצת המסעדות MEATOS & CO מתרחבת לראשונה מחוץ לתל-אביב: סניפים חדשים של מסעדות הגורמה הכשרות MEATOS ו-FISH MARKET
אשר יפתחו ב-Design City, בירת העיצוב והבילוי של ישראל שתושק בקרוב ליד ירושלים

Design City, בירת העיצוב והבילוי של ישראל שתושק ביוני הקרוב ליד ירושלים, מכריזה על שתי סנוניות נוספות שהצטרפו למתחם הבילוי והקולינריה החדש שיוקם במקום: המוסדות התל-אביביים MEATOS ו- FISH MARKET , אשר יפתחו לראשונה סניפים מחוץ לתל אביב.

 מסעדת הפיש מרקט מגיעה לירושלים

MEATOS, מסעדת בשרים כשרה שהוקמה בשנת 2004 על ידי הבעלים והשף קובי עבד, מתוך חזון להעניק פתרון קולינארי איכותי לשומרי הכשרות, והפכה מאז למוסד תל אביבי מוכר ואהוב.

 מסעדת הפיש מרקט מגיעה לירושלים

FISH MARKET , מסעדת דגים חלבית כשרה, המתמחה בדגים וגבינות בוטיק. המטבח מייצר בכל יום מנות דגים בסגנון יווני ים תיכוני המורכב מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר. פיש מרקט מאופיינת בעיצוב ואווירה ים תיכונית החל מעיצוב החלל וכלה בנגן בוזוקי המלווה את הישיבה במקום.

מסעדת המיתוס מגיעה לירושלים  

לדברי מורן עירוני, סמנכ"ל השיווק של קבוצת קס גרופ: "אנו שמחים ומברכים על הצטרפותם של קבוצת MEATOS למתחם הדיזיין סיטי. אני בטוחה שמסעדות אלו יעשו מהפכה בתחום ההסעדה והבילוי באזור, מה שירושלים והסביבה מאד זקוקים לו."

 

Design City- מתחם העיצוב והבילוי הגדול במזרח התיכון מגיע לירושלים ומציע את שירותיו ללקוחות שמחפשים מענה לצרכי עיצוב חללים, מוצרי לייף סטייל משלימים וחווית קנייה שונה ואיכותית. מדובר במתחם שיעשה מהפכה בתחום ואליו ינהרו אזרחי ישראל ותיירים מרחבי העולם. המתחם מציע מגוון אטרקציות, היצע רחב של מותגים, שטחים פתוחים לטיול עם כל המשפחה, ברים ומסעדות, הופעות ועוד.

החברה היזמית בפרויקט היא קס גרופ המתמחה בהקמת מתחמי בוטיק בארץ ובעולם.  

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה