Expo ירושלים -תערוכת הספורט של מרתון WINNER ירושלים ה-10 יוצאת לדרך!



26-28 באוקטובר במתחם הסינמה סיטי ירושלים | הכניסה חופשית | במסגרת EXPO ירושלים ייערך ערב הפסטה המסורתי של המרתון ב-28.10.21

תערוכת הספורט - צילום: מיכל פתאל

כמיטב המסורת וכנהוג בכל המרתונים בעולם, תקיים עיריית ירושלים, לקראת מרתון winner ירושלים ה-10 שייערך ביום שישי ה-29.10, את EXPO ירושלים - תערוכת ספורט ייחודית, שתתקיים בין התאריכים 26-28.10.21 (בין השעות 15:00-21:00) במתחם הסינמה סיטי ירושלים. הכניסה חופשית.

מרתון winner ירושלים ה-10 המהווה את אירוע הספורט הגדול ביותר בישראל במסגרת הנחיות ומשרד הבריאות ועל פי תקנות התו הירוק, מציע שישה מקצים העוברים באתרים המרכזיים וההיסטוריים של ירושלים:  מרתון מלא (42.2 ק"מ); חצי מרתון (21.1 ק"מ); 10 ק"מ; 5 ק"מ; מרוץ משפחות (1.7 ק"מ) ומרוץ קהילות (800 מטר). ההרשמה הינה עד לתאריך ה-23.10.21 . (להרשמה ולפרטים נוספים באתר המרתון:  https://jerusalem-marathon.com )

במסגרת EXPO ירושלים יתארחו במשך שלושת ימי הפעילות, אלפי רצים ורצות המשתתפים במקצי המרתון השונים, קהל רחב שוחר ספורט ואורח חיים בריא וכן משפחות רבות שייהנו מחוויית ספורט ופנאי מיוחדת. 

מדובר במתחם ספורט ססגוני, שימוקם בקומת המסחר של הסינמה סיטי ובו ביתנים של מותגי הספורט המובילים בעולם, אשר יציגו מגוון רחב של פריטי ספורט: נעלי ריצה, ביגוד ריצה לנשים וגברים, שעוני דופק, תוספי מזון, ג'לים, משקפי שמש, מדרסים, שרוולי ריצה, חזיות ספורט, מעילים, חולצות דרייפיט, ביגוד אירובי, בקבוקים, תיקי שתייה וריצה ועוד. בנוסף יוצגו בתערוכה החידושים העדכניים בעולם הספורט וג'דאטים מיוחדים של מיטב החברות ובראשן של חברת סאקוני נותנת חסות הרשמית של המרתון, שתציג בתערוכה ביתן מרהיב במיוחד.

בנוסף, יוקם בתערוכה מתחם מרצ'נדייז של מרתון winner ירושלים עם פריטי הספורט הממותגים של המרתון עם אפשרות להדפסה אישית במקום. 

יצוין כי במהלך ימי התערוכה יוענקו הטבות מיוחדות למשתתפי המרתון, לבאי התערוכה ולמשפחות, באולמות הקולנוע שבסינמה סיטי ובמתחם הבילוי והפנאי שבקומת המסחר.

חלוקת ערכות הריצה 
במסגרת EXPO ירושלים יוקם מתחם מרווח ומיוחד לחלוקת ערכות הריצה של המשתתפים במקצים השונים של מרתון winner ירושלים. במהלך שלושת ימי התערוכה צפויים להגיע אל המתחם, אלפי הרצים והרצות על מנת לקחת את הערכות שלהם בצורה נוחה, מהירה ויעילה. במתחם החלוקה, ניתן יהיה למדוד במקום את חולצות המרתון בתאי מדידה ייעודים.

ערב הפסטה המסורתי
כמיטב המסורת במרתונים הגדולים בעולם וכן במרתון ירושלים, ייערך במסגרת התערוכה, ערב הפסטה המסורתי לרצי המרתון המלא (42.2 ק"מ), ביום חמישי ה-28.10.21 בשעות הערב. באירוע החגיגי, ייהנו המשתתפים מפסטיבל פסטה, טעמים ופחמימות שייסעו להם לקראת הריצה המאתגרת המצפה להם בבוקר שלמחרת.

את התערוכה מפיקים חברת ספורט אקספו.

משה ליאון, ראש העיר ירושלים:" עוד שניה ההזנקה למרתון ולפי מיטב המסורת, גם הפעם הוא ילווה באירועים ססגוניים ומעניינים ובניהם תערוכת EXPO וערב הפסטה. המרתון הוא לא רק תחרות ריצה ומסלול שעובר בנופיה הקסומים של ירושלים, אלא פסטיבל ספורט ירושלמי ייחודי. אני מזמין את כל תושבי ירושלים ועם ישראל להגיע יחד עם כל המשפחה וליהנות מהפנינג ספורטיבי, ססגוני ומהנה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה