היהלום פרש: אשדוד ניצחה את בית"ר במשחקו האחרון של בניון



אחד הכדורגלנים הישראלים הגדולים בכל הזמנים תלה את נעליו, ואוהדי בית"ר ירושלים הראו לו המון אהבה. יוסי בניון פרש מכדורגל פעיל

זה נגמר: יוסי בניון, "היהלום" פרש ממשחק פעיל. אחרי הטקס המרגש לפני שריקת הפתיחה והדמעות של הכוכב, קיבלנו 2:3 נהדר: וארן כבש, בניון החמיץ פנדל לפני שאיינבינדר (עצמי), רייכרט ויחזקאל הפכו, קילקלו את המסיבה והשאירו את אשדוד בחיים לשבוע נוסף. יוסי הוסיף בישול גדול לבוזגלו, שלא הספיק. ועדיין, מעל הכל: תם עידן, הילד פרש

עיני של יוסי בניום לא נשארו יבשות במהלך טקס מרגש לכוכב, שכלל סרטון פרידה, מילים מרגשות של הבעלים משה חוגג שדאג לחגיגה מכובדת מאוד, כראוי ליוסי - וכמובן הדמעות המוכרות של הלב הגדול. בתוספת הזמן הוא הוחלף וזכה לתשואות ממושכות מהקהל, השחקנים וכנראה שגם לא מעט אנשים בבית.

בניון הוחלף בדקה ה-92, הפעם בלי להתווכח, לא לפני שרשם עשר דקות קודם לכן רגע קסם של פרידה, עם בישול נהדר, שלא השפיע על חלוקת הנקודות בסיום. הקהל בירושלים נתן לו את כל הכבוד שהגיע לו, עם תשואות ממושכות.

על הדשא, אשדוד עשתה את שלה כאמור, ובמחזור האחרון תצטרך לקוות למעידות של הפועל תל אביב וקריית שמונה, וכמובן לנצח את הפועל חיפה. היא הייתה טובה יותר הערב מבית"ר, והוכיחה שמכל קבוצות הבור בתחתית - היא כנראה הראויה ביותר להרוויח עוד עונה בליגת העל.

 קרדיט צילום: בן טרייביטש


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה