למעלה מ- 10,000 כרטיסים כבר נמכרו למשחק הידידות של אתלטיקו מדריד ובית"ר ירושלים



בית"ר ירושלים תארח את אתלטיקו מדריד באצטדיון טדי בחודש מאי. היום, שלישי, ג׳, בשעה 18:00 תחל מכירת הכרטיסים לקהל הרחב בישראל. המשלחת המקצועית של מועדון הכדורגל אתלטיקו מדריד נחתה הלילה בישראל ותבצע סיור מקדים לסגירת הביקור ופרטי משחק הידידות

דניאל בנעים מייסד ומנכ״ל קבוצת "קומטק" היוזמת ומפיקה את הביקור ומשחק הידידות בין מועדון הכדורגל אתלטיקו מדריד לבית"ר ירושלים, שיערך באצטדיון "טדי" בירושלים בתאריך ה- 21 במאי הודיע היום כי בתוך 24 שעות מפתיחת המכירה המוקדמת למנויים, נמכרו למעלה מ- 10,000 כרטיסים וכי היום יום ג׳ ה-30.5 בשעה 18:00 תיפתח מכירת הכרטיסים לקהל הרחב.

דניאל בנעים אמר עם פתיחת מכירת הכרטיסים: ״אני שמח מאוד לראות את הביקוש העצום מצד הישראלים לרכישת כרטיסים למשחק. הרצון שלנו הוא לאפשר לכמה שיותר לאוהדי כדורגל וחובבי ספורט ליהנות מחוויית משחק מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. זו גאווה גדולה לארח כאן בישראל קבוצה בסדר גודל כזה".

יודגש כי ההכנות לקיום המשחק ולאירוח קבוצת הכדורגל אתלטיקו מדריד בעיצומם. היום, נחתה משלחת מקצועית מקדימה של המועדון בישראל. המשלחת עתידה לבקר באתרים שונים ובכלל זה לסגור את כל פרטי המשחק באצטדיון ״טדי״ בירושלים, יחד עם בכירי קבוצת קומטק והנהלת בית״ר ירושלים.

תמונה: יח"צ. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה