מהעונה הבאה: קבוצת נשים בבית"ר ירושלים



במועדון הירושלמי הודיעו כי מהעונה הבאה תופעל קבוצת כדורגל נשים שתתמודד בליגה הלאומית. מוני ברוש: "מאמינים שתהה זו הסנונית הראשונה בחיבור בין כדורגל הנשים למועדון"

זמן נשים. כיאה למועדון בסדר הגודל של בית״ר יורשלים עם מאות אלפי תומכות ותומכים, אוהבי ושוחרי המשחק, עכשיו תוקם קבוצת כדורגל נשית שתתמודד בליגה הלאומית. "מצאנו לנכון להרים את הכפפה ולהקים באופן מסודר קבוצת נשים" אמרו בבית"ר.

המהלך להקמת הקבוצה הבשיל באופן טבעי לאחר שחלק מחזון המועדון בוודאי קורא ומיישם שיתוף פעולה עם כל המגזרים. "קבוצת הנשים תהפוך לספינת הדגל לכדורגל בכלל ולכדורגל הנשים בפרט, לאהדה ומקור משיכה לכלל האוכלוסיות במדינה". כך אומרים במועדון.

מנכ״ל המועדון מוני ברוש: ״אמרנו ואנו גם מיישמים, כבוד גדול וגאווה להשיק יוזמה מבורכת זו, מאמינים שתהה זו הסנונית הראשונה בחיבור בין כדורגל הנשים למועדון, קוראים באהבה ליותר נשים לפקוד את משחקי הקבוצות, הגברים והנשים״.

מקימות קבוצת הנשים: ״זו הגשמת חלום עבורנו. גאווה גדולה להיות חלק ממועדון כל כך גדול וחשוב בספורט הישראלי. אנו מאמינות שמדובר במהלך שישנה את פניו של ענף כדורגל הנשים בישראל וייתן תנופה משמעותית לספורט הנשים בירושלים״.

 

קרדיט לתמונה: יח"צ מועדון בית"ר ירושלים


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה