החלו העבודות שיהפכו את אצטדיון טדי למקורה



עבודות הקירוי צפויות להסתיים ביולי 2019 ויהפכו את אצטדיון טדי למקורה 360° בדומה לאצטדיונים המובילים בעולם. ראש העיר משה ליאון "אחרי המון שנים אני שמח להשיק את עבודות השדרוג באצטדיון טדי והחל מהעונה הבאה יהיה גג ביצע הדרומי בטדי. השדרוג החדש של אצטדיון טדי יהפוך אותו לאצטדיון המתקדם והגדול בארץ

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הניף היום (שלישי) את קורת הגג הראשונה ביציע הדרומי באצטדיון טדי. עבודות הקירוי כוללות כ-350 טון קונסטרוקציה, 1,600 מ"ר קירוי אקוסטי, כ-4,000 מ"ר קירוי פוליקרבונט , עבודות פלדה, בטונים, קירוי ועבודות חשמל ויבוצעו בשיתוף חברת "אדירם תעשיות מתכת". עלות ההשקעה בהשלמת הקירוי עומדת על כ-14 מיליון ₪ והתאפשרה באמצעות מימון של המועצה להסדר ההימורים בספורט- הטוטו ועיריית ירושלים.

בנוסף לעבודות הקירוי עיריית ירושלים מבצעת עבודות שדרוג נוספות בהשקעה של כ- 20 מיליון ₪, שיהפכו את טדי לאצטדיון החדיש והמוביל בארץ העומד בסטנדרטים הבינלאומיים המחמירים ביותר.

עבודות השדרוג, שיבוצעו על ידי חברת אריאל המנהלת את האצטדיון ואת הפיס ארנה, יכללו:
-בתקופה הקרובה תצא החברה העירונית אריאל למכרז להקמת 8 תאי צפייה חדישים ביציע המערבי והקמת חדר שידור שידור לעיתונאים וחדר בקרה לאנשי הביטחון לניהול האצטדיון. (התכנון בוצע על ידי משרד אדריכלים גולדשמיט, ארדיטי, בן נעים)

- בנוסף, יבוצעו עבודות השלמת הנגשת כלל האצטדיון לבעלי מוגבלויות, שיאפשרו לצופים בעלימוגבלות להגיע בבטחה ולצפות במשחקים ממיקום נגיש ונוח.

- תושלם התקנת מערכת מצלמות חדישה ומתקדמת הכוללת טכנולוגיה לזיהוי פנים, זאת במסגרת המאבק הארצי למניעת אלימות בספורט.

- תושלם התקנת מערכת ההגברה ביציע הדרומי.

- יועתק מסך הצפייה הגדול מהיציע המזרחי ליציע הדרומי החדש.

מנכ"ל החברה העירונית אריאל המנהלת את קריית הספורט, ציון תורג'מן "העבודות לשדרוג אצטדיון טדי יחד עם היכל הפיס ארנה הופכים את קריית הספורט בירושלים למתקדמת והמובילה בארץ. חווית הצפייה במשחקים במתקני הספורט בבירה היא הטובה ביותר, ואנו ממשיכים כל העת להשקיע ולפתח את המתקנים לטובת הקבוצות, הקהל הירושלמי והצופים המגיעים מכל הארץ".

מנהל אצטדיון טדי, ברק ג'ורג'י מוסיף "הפרויקטים שביצענו בשנה האחרונה בטדי הביאו כבר לשיפור משמעותי באיכות ובחוויית הצפייה, ואנו מקבלים תגובות חיוביות רבות על כך. עיריית ירושלים באמצעות החברה העירונית אריאל תמשיך בתנופת הבנייה והשדרוג של האצטדיון השדרוגים המתוכננים ישלימו תהליך ארוך שבו יהפוך טדי למתקן מתקדם ביותר, ברמה הגבוהה ביותר ובאיכות הטובה ביותר".

 תמונה: פיני קריספל. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה