עיר תחתית: בית"ר בפלייאוף התחתון



בית"ר ירושלים הפסידה הערב 0:1 להפועל תל אביב וסיימה את העונה הסדירה בפלייאוף התחתון, שם בית"ר תאבק על הישארות בליגה

אף אחד לא ציפה לתרחיש הזה בתחילת העונה, כאשר משה חוגג רכש את בית"ר ירושלים מידי אלי טביב. חוגג הביא את קלינגר, החזיר את בניון והשאיר את אלי אוחנה בתפקידו. למרות כל השמות הנוצצים, בית"ר ירושלים מסיימת את העונה הסדירה במקום ה-11, בפלייאוף התחתון.

בית"ר אירחה הערב (שבת) את יריבתה המרה, הפועל תל אביב בטדי כאשר הירושלמים זקוקים לניצחון ועוד כמה תרחישים שונים בשאר המשחקים על מנת לסיים את העונה הסדירה בפלייאוף העליון. אולם, בבית"ר ירושלים שכחו שהם מוכרחים לנצח את משחק הבית החשוב נגד האדומים.

קלינגר עלה עם הרכב מעט שונה מהמשחקים האחרונים. כאשר אנתוני אנאן, גדי קינדה ועוז ראלי פתחו בהרכב. למרות השינויים, בית"ר לא הצליחה לייצר מצבים משמעותיים כדי לאיים על השער של לבקוביץ'. בסופו של דבר, אחמד עבאד חתם סופית את חלום הפלייאוף העליון של הירושלמים כאשר כבש בדקה ה-91' את שער הניצחון לזכות התל אביבים. כאמור, בית"ר ירושלים מסיימת את העונה הסדירה בפלייאוף העליון. בזכות הניצחון, הפועל תל אביב עלתה למקום ה-8. 

בקרב העולות לפלייאוף העליון, הפועל חדרה ניצחה כאשר סיימה בתיקו 2:2 נגד מכבי נתניה. ששת הקבוצות בפלייאוף העליון הן; מכבי ת"א, מכבי חיפה, מכבי נתניה, הפועל באר שבע, בני יהודה ת"א והפועל חדרה. בפלייאוף התחתון יחכו לבית"ר ירושלים חיים לא קלים עם; הפועל חיפה, הפועל ת"א, קריית שמונה, הפועל רעננה, מכבי פ"ת, מ.ס אשדוד ובני סכנין.

תמונה: פלאש 90, יונתן זינדל


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה