נקודה למחשבה: 1:1 בין בית"ר למכבי חיפה



למרות שאת רוב המשחק מכבי חיפה העבירה בעשרה שחקנים, בית"ר ירושלים לא הצליחה לנצח בביתה את הקבוצה של מרקו בלבול מהכרמל

בית"ר ירושלים הגיעה להצטדיון טדי הגשום כדי להשיג ניצחון שלישי ברציפות, זאת לאחר הניצחונות על מ.ס אשדוד ובני יהודה במחזורים הקודמים. כבר בדקה הראשונה של המשחק קונטה נפצע כשעשה תנועה לא טובה ומקומו נכנס שמואל שיימן.

המשחק התפתח לשני הכיוונים כששתי הקבוצות בעיקר יוצאות למתפרצות ומנסות לעקוץ, ולאו דווקא לנהל משחק מסודר. בדקה ה-31' ג'ורג' מנדז'ק קיבל את הכרטיס הצהוב השני שלו לאחר שהכשיל מאחור את יוסי בניון והשאיר את מכבי חיפה בעשרה שחקנים.

בסוף המחצית השניה, שמואל שיימן פרץ מאגף שמאל ומסר כדור רוחב נהדר אל עבר אנתוני ווארן שהכניס את הרגל, כמו חלוץ גדול וכבש בדקה ה-45' והעלה את האורחת ל0:1. בית"ר לא הספיקה לחגוג את היתרון כשבדקה ה-45'+2' סלליך עבר כמה שחקני הגנה בית"ריים ומסר צילום: פלאש 90 מסירת רוחב לרז מאיר, שלא התקשה מול שער ריק. 1:1 בטדי.

המחצית השניה ברובה הייתה שייכת לצהובים שחורים מבירה. הקבוצה של ניר קלינגר הרבתה לתקוף את ההגנה הדלה של מכבי חיפה ואת שערו של גיא חיימוב. אולם, למרות נגיחה למשקוף של וודוץ, החלוץ הרומני שהגיע השבוע, חיימוב שמר על שער נקי ובית"ר ירושלים ומכבי חיפה נפרדות בחלוקת נקודות שווה.

בשבוע הבא בית"ר תצא למשחק חוץ קשה נגד האלופה היוצאת, הפועל באר שבע. נשארו עוד 12 נק' בקופה לטובת העלייה לפלייאוף העליון וביית"ר יעשו הכל כדי להגיע אליו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה