לא פוגעים: 0:0 בין בית"ר לקריית שמונה



למרות הבכורה של פלומין והבכורה המחודשת של יוסי בניון, בית"ר ירושלים שוב לא הצליחה למצוא את הרשת וסיימה בתיקו שלישי ברציפות

 מאז ה-27 בדצמבר בית"ר ירושלים לא ניצחה. היא אומנם גם לא הפסידה מאז, אך בית"ר ממשיכה לא להיות מסוכנת בחלק ההתקפי וכתוצאה מכך, להישאר בתחתית ליגת העל בעונה הנוכחית. 

קלינגר פתח עם הרכש הטרי שהגיע מהפועל חדרה, אנז'י פלומין וציפה שביחד עם בוזגלו, ורד וסילבסטר, הוא יצליחו מהר למצוא את הרשת. הקור והרוחות בטדי לא עזרו לשתי הקבוצות שנדמה שנלחמו לא רק אחת בשניה אלא גם במזג האוויר הסוער.

אחרי מחצית שחונה משערים החליט קלינגר להכניס את אנתוני ווארן שהיה האחרון שכבש בבית"ר ירושלים, לפני שני מחזורים נגד הפועל חיפה. אך גם ווארן לא הצליח לפגוע. בדקה ה-63' הקהל קם על רגליו והריע ליוסי בניון שערך את הבכורה המחודשת שלו אחרי שנה בה שיחק במדי מכבי פ"ת. אך, גם כאן, מלבד התרגשות של הקהל, בניון לא הצליח לעזור לצהובים-שחורים, שסיימו בתיקו 0:0 שני ברציפות בליגה. בית"ר נמצאת במקום ה-10 במרחק 4' נקודות מהקו האדום, כשהפלייאוף העליון נראה כמו חלום רחוק. במחזור הבא תפגוש בית"ר י-ם את מי שמובילה בפער ניכר את ליגת ג'פניקה, מכבי ת"א של ולדמיר איביץ'.

צילום: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה