בתחתית: בית"ר חילצה תיקו מול נתניה



בית"ר ירושלים הגיעה הערב (ד') לאצטדיון טדי במטרה לנצח את מכבי נתניה ולצאת מתחתית טבלת ליגת העל. נתניה כבשה ראשונה, איינבינדר השווה ובית"ר עדיין אחרונה

עם לא מעט שינויים בהרכב, ניר קלינגר קיווה לצאת עם יותר מנקודה במפגש של בית"ר ירושלים עם מכבי נתניה. נתניה כבשה ראשונה, איינבנדר השווה שלוש דקות לסיום המשחק. בית"ר עדיין אחרונה.

ערן לוי פתח בהרכב מול האקסיט אתמול (ד') באצטדיון טדי. לוי הוצב כחלוץ והיה חלק מהשינוים שעשה המאמן ניר קלינגר בהרכב. גם אור זהבי פתח בהרכב כבלם, שחקן שרק בעונה שעברה שיחק במדים האדומים של הפועל ירושלים בליגה א'. 

המחצית הראשונה הסתיימה, ושם גם נעצר המומנטום המקומי. נתניה ניצלה את העובדה שהיריבה שלה שולחת את כל הכלים קדימה והחלה להגיע למצבים של אחד-על-אחד מול ניצן. מלאדה ומלמד הגיעו למצבים נהדרים מול איתמר ניצן, אבל בראשון השוער יצא עם ידו על העליונה ובשני הצליח אור זהבי לכפר על טעות שלו ולתקל בצורה נהדרת את חלוץ נתניה לפני שהוא שם את הכדור ברשת.

בדקה ה-69 ניצן כבר לא יכול היה לעשות כלום. הוא עוד עצר את הניסיון הראשון של ירושלמי, שנותר לבדו במרכז המגרש, אבל מוטי ברשצקי היה ראשון על הכדור החוזר. הקשר ביצע תנועה אחת למרכז, היטעה את זהבי ושלח כדור חכם לפינה הקרובה. שער יתרון לנתניה בדקה קריטית ושריקות הבוז החלו להדהד באצטדיון טדי. האורחים עשו צעד גדול אל עבר המקום החמישי.

קלינגר החל להכניס כלים חדשים בהתקפה, כולל עידן ורד, אנתוני וארן ויעקב בריהון, ובית"ר החלה ללחוץ באינטנסיביות. למרות החילופים הרבים, את ערן לוי החליט המאמן להשאיר את המגרש, ובא על שכרו. כדור חופשי של אמן הבעיטות מצא את הראש של דן איינבינדר בדקה ה-87 והציל את בית"ר מהפסד. עד הסיום ניסתה הקבוצה הביתית להשלים מהפך, אבל זה היה מאוחר מדי.

בסופו של דבר, חלוקת נקודות בטדי שלא ממש משרתת את המטרות של בית"ר ואפילו ממשיכה את פתיחת העונה הגרועה בהיסטוריה שלה, אבל נותנת קצת שקט לקראת המשך מאבקי ההישרדות. הפסד להפועל ת"א ביום שני כבר ירעיד מחדש את אמות הסיפים מסביב לטדי.

צילום: פלאש 90 | רועי אלימה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה