עיר תחתית: בית"ר י-ם הפסידה לרעננה



בית"ר ירושלים של קלינגר הפסידה הערב (א') לרעננה 2:1 ונשארה במקום האחרון. זהו הניצחון הראשון של רעננה, אי פעם על בית"ר ירושלים

 בית"ר ירושלים קיוותה לחזור מפגרת השזרוע יעילה יותר ורעבה יותר. השחקנים של ניר קלינגר הציגו יכולת די חלשה על אף מספר מצבים לא רעים, אולם דווקא קבוצתו של קורצקי ניצלה את המצבים וניצחה 2:1 בביתה. משה חוגג, בעלי הקבוצה אמר אתמול לאוהדים: "בית"ר זה באש ובמים".

עידן ורד עדיין לא היה כשיר והמתין על הספסל, דודו גורש נפצע בברכו במהלך החימום ונופה מהסגל ברגע האחרון, אבל גם זה לא אמור להוות תירוץ עבור בית"ר ירושלים. מחצית ראשונה דלה מאוד הסתיימה ברגע ששינה את המשחק, כשארון אולנארה הורחק בצהוב שני אחרי שנגע בכדור בידו ממש על סף היציאה להפסקה.

במחצית השנייה, הייתה רק קבוצה אחת על המגרש - הפועל רעננה. בדקה ה-63, תומר חגג את השער הראשון במשחק כשקיבל כדור ממירקו אורמוש באגף הימני, ניער את שמואל שיימן, חדר לרחבה ושלח בעיטה מזווית קשה איתה איתמר ניצן לא הצליח להתמודד.

תשע דקות לאחר מכן, תומר כבר רשם צמד. בעיטה של אורמוש נעצרה על ידי ניצן והחלוץ היה במקום כדי לכבוש מקרוב ולהטריף את הקהל המארח. על שלושה מתשעת השערים שכבשה רעננה העונה חתום תומר. יש עתיד.

בית"ר עוד ניסתה לחזור לעניינים והצליחה לצמק שבע דקות לסיום. המחליף יעקב בריהון השתלט על כדור 25 מטרים מהשער ודהר כל הדרך כדי לכבוש בקלילות מול אסף צור. יותר מזה, הקבוצה מהבירה לא התקרבה וחתמה עוד ערב רע מבחינתה.

צילום: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה