רואים שש שש: קטמון הגדילה את הפער בפסגה



הפועל קטמון ירושלים ממשיכה במומנטום החיובי שלה מתחילת העונה. היום, האדומים שחורים מירושלים ניצחו את רמת השרון 0:3 והגדילו את הפער בפסגה ל-6' נק'

 ניצחון רביעי ברציפות והתשיעי מתחילת העונה להפועל קטמון ירושלים. הפעם, הפועל הביסה את עירוני ניר רמת השרון 0:3 והגדילו באופן משמעותי את הפער מהפועל נצרת עילית והפועל אשקלון מהמקום השני והשלישי בדירוג.

המחצית הראשונה לא הייתה מחצית עם הרבה מזל להפועל קטמון שתקפה לא מעט אבל לא הצליחה לכבוש. במחצית השנייה זה כבר נפתח כשהראל שלום כבש בדקה ה-54' את הראשון שלו ושל קטמון והעלה את הפועל ל-0:1. חמש דקות מאוחר יותר, שלום חגג צמד כשהעלה את האדומים שחורים ל-0:2. 

קטמון המשיכה לתקוף והייתה קרובה להגדיל את התוצאה. בסופו של דבר ירדן אבוחצירה קבע את תוצאת המשחק כשכבש בתוספת הזמן בדקה ה-92'. זה 0:3 להפועל קטמון עם ניצחון רביעי ברציפות לקבוצתו של ליאור זדה.

הפועל קטמון נמצאת בראש טבלת הליגה הלאומית עם 29 נק' ובהפרש של 6 נק' מהפועל נצרת עילית והפועל אשקלון שלשתיהן 23 נקודות. במחזור הבא מחכה להפועל קטמון משוכה לא פשוטה, משחק חוץ מול היורדת הטריה מליגת העל והטוענת לכתר, הפועל אשקלון. 

תמונה: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה