מאור בקצה המנהרה: 2:1 לבית"ר על מכבי חיפה



ניר קלינגר הצליח להוביל את קבוצתו החדשה לניצחון בכרמל על מכבי חיפה 2:1. מאור בוזגלו שנכנס כמחליף כבש שער מרהיב. אינברום קבע את הניצחון

אחרי הפיטורים של גיא לוזון מבית"ר והחתמתו של ניר קלינגר כמאמנה החדש של בית"ר ירושלים, הגיעה הקבוצה מהבירה לאצטדיון סמי עופר עם הרבה ציפיות.

המשחק נפתח לא טוב מבחינתה של בית"ר ואחרי שליטה מלאה של הירוקים, שון וייסמן העלה את מכבי חיפה ל1:0 בדה ה-36.

שני חילופים של ניר קלינגר במחצית השנייה הביאו את השינוי בבית"ר. מאור בוזגלו נכנס במקומו של עוז ראלי  בדקה ה-46 כדי ליצור מערך התקפי יותר. אור אינברום נכנס בדקה ה-59 במקומו של ערן לוי. 

בדקה ה-61 בבעיטה חופשית נהדרת, הצליח מאור בוזגלו להשוות את התוצאה ולהכניס חיות במשחק של בית"ר ירושלים שמאותו רגע נראתה טוב יותר. בדקה ה-66 אור אינברום כבש שער מבעיטת יעף נהדרת אחרי בישול של מיקי סירושטיין שעלה לעמדת הקשר. 2:1 לבית"ר ירושלים.

החילופים של רוב מאס לא העלו שום תועלת למכבי חיפה ובית"ר ירושלים משיגה ניצחון שני העונה וראשון בתקופתו של ניר קלינגר כמאמן הקבוצה. בית"ר הצליחה בעקבות הניצחון לעלות למקום אחד לפני האחרון בטבלה. מאור בוזגלו העלה בסוף המשחק לחשבון האינסטגרם תמונה של הברך הפצועה שלו וכתב: ״היו כאלה שאמרו שגמרתי את הסיפור, הם לא הבינו שרק התחלתי לכתוב אותו״

 צילום: פלאש 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה