השפלה: בית"ר הובסה בטדי וירדה למקום האחרון



למרות פיטורי המאמן גיא לוזון, בית"ר ירושלים הובסה על ידי בני יהודה ת"א 5:1 באצטדיון טדי וירדה למקום האחרון בטבלה

 אפקט פיטורי המאמן לא עבד על בית"ר ירושלים. כשעל הקווים עומד דויד מרטן, מי שהיה בעונה שעברה מאמן הפועל ירושלים בית"ר ירושלים ספגה את התבוסה הכי קשה שלה העונה, 5:1 לבני יהודה.

הפתיחה של המארחת הייתה לא רעה בכלל, אבל ברגע שהצמד ירדן שועה את מאוויס צ'יבוטה נכנס לעניינים, להגנה האיטית של בית"ר לא היו שום תשובות. בדקה השביעית גורש עוד הצליח להסיט את הכדור לקורה, אבל אחרי 23 דקות גם הוא לא יכול היה להושיע. מתן בלטקסה פרץ משמאל ומסר לשועה שהיה לבד לגמרי מול גורש וכבש את הרביעי שלו לעונה.

איינבינדר שלח רגל גבוהה לכיוון הברך של סורו, אלי חכמון החליט שזה מצדיק כרטיס אדום. עם עשרה שחקנים, מרטן התפלל לעבור בשלום את המחצית, אבל אז שועה מצא את צ'יבוטה שסיים נהדר, כשפעם נוספת אף מגן לא מפריע לו בדרך לשער (32).

אולנארה (60) עוד הפיח תקוות אצל הבית"רים עם שער נהדר לחיבורים, אבל זה החזיק מעמד בדיוק שתי דקות. שועה פרגן לצ'יבוטה שעשה פורפרה מטל בן חיים והכניע בפעם הרביעית את גורש האומלל (62).

טעות קשה של קלטינס, שמסר לשחקן יריב שעמד ברחבה, הובילה להכשלה של גורש על צ'יבוטה. שועה דייק מהנקודה הלבנה וסידר לעצמו שער שני וחמישי בסך הכל (78). לשני החלוצים של בני יהודה יש חמישה שערים כל אחד.

ערן לוי עלה לשחק וראה עוד מסמר ננעץ בארון של הקבוצה שלו. בלטקסה בישל בפעם השנייה, חזיזה מצא את החיבורים של גורש (90) והנחיל לצהובים שחורים את התבוסה הביתית הכי כואבת בתולדותיהם וחמישייה ראשונה בליגה מאז מרץ 2013.

תמונה: פלאש 90, מתן ארמי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה