"בית"ר זה הרבה יותר ממועדון כדורגל"



הבעלים החדש של בית"ר ירושלים במסיבת עיתונאים ראשונה: "העוצמות של המועדון לא היו ברורות לי עד שהגעתי לכאן"

משה חוגג (צילום:בן טרייביטש)

"אני חולה כדורגל. למה רכשתי מועדון כמו בית"ר ולמה עכשיו? מתחילת 2017 עברה עלי תקופה מרתקת. אחרי כישלונות פה ושם חוויתי הרבה הצלחות וכשזה קורה אתה בקונפליקט. מצד אחד אתה שמח, אבל מצד שני שואל את עצמך מה הלאה. פתאום חיפשנו מטרה חדשה ואז מצאתי דלק. הגעתי למסקנה שאני רוצה לעשות שינוי חברתי. בית"ר עונה על זה בצורה מדהימה. יש לה את האהבה למשחק והיכולת לגעת בהרבה אנשים והיא רק צריכה מישהו שיוביל אותה" כך פתח משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים את מסיבת העיתונאים.

"אני מגיע למועדון בסיטואציה מאתגרת, הלב שלי במקום הנכון. אם המטרה של כולם תהיה מועדון מצליח ומוביל אז נעשה זאת ואני לא מפחד. אמרו לי שיש המון מוקשים. צריך ליישר את האינטרסים וברגע שזה יקרה, יהיה לנו עתיד טוב יותר. אם נצליח לחנך את שחקני הנוער, זה יתבטא בכל הגילים".

"העוצמות של המועדון לא היו ברורות לי עד שהגעתי לכאן ועכשיו אני מתחיל להבין. הטלפונים שקיבלתי אחרי שהודעתי על הרכישה הבהירו לי שזה הרבה יותר ממועדון כדורגל. עם עוצמה גדולה מגיעה גם אחריות גדולה ולכן צריך להיכנס באיטיות ולא לעשות זעזועים גדולים על ההתחלה".

חוגג עקץ בנוסף את הבעלים לשעבר אלי טביב: "בית"ר חייב להיות מועדון מוביל, לא יכול להיות שהוא שחקנים ישביח וימכור. בית"ר צריך להיות המועדון שקונה ולא זה שמוכר ולזכור בתארים. השינוי לא יקרה מחר בבוקר, צריך להיות סבלניים. בנוגע לשדרה הניהולית: גיליתי אסטרטגיה שונה ממה שאני רגיל. אני מתחיל לשנות את זה. מינינו את מוני ברוש למנכ"ל, אלי אוחנה הוא היו"ר ונמשיך לעבות את השדרה הניהולית. בבית"ר עובדים רק חמישה אנשים. מקווה שלאט לאט נגדל".

 צילום: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה