מאור בוזגלו סיכם בבית"ר ירושלים



אחרי חרושת שמועות, מאור בוזגלו הגיע לסיכום עקרוני עם בית"ר ירושלים וצפוי לחתום מחר (ב'). בוזגלו קרע בדצמבר האחרון את הרצועה הצולבת ויחזור למגרשים רק בעוד ארבעה חודשים

הבעלים החדש של בית"ר ירושלים משה חוגג הביא עוד רכש לקבוצה: מאור בוזגלו. הקשר הגיע לסיכום עקרוני עם הירושלמים וצפוי לחתום מחר (ב') על חוזה לעונה אחת. זה הרכש השלישי בעידן חוגג אחרי שהוא החתים גם את טל בן חיים ואפונסו טיירה.

הקשר בן ה-30 שיחק בעונה שעברה במכבי חיפה, אבל נפצע שוב ברצועה הצולבת בדצמבר 2017 ומאז לא חזר למגרשים. על פי ההערכות הוא אמור לחזור לפעילות בעוד ארבעה חודשים.

זאת תהיה התחנה השישית של מאור בוזגלו בישראל. בעונה שעברה שיחק חמישה משחקים בלבד במכבי חיפה לפני שנפצע במשחק מול האקסית הפועל באר שבע. לפני כן היה אחד הכוכבים של באר שבע וזכה איתה בשתי אליפויות. בוזגלו הספיק לשחק, בין היתר, גם במכבי תל אביב ובסטנדרד ליאז' הבלגית.

למרות ההחתמה הנוצצת, רק לאחר צירוף מגן שמאלי ושוער יחל הצוות המקצועי של בית"ר בעיבוי נוסף של הסגל, כשהמטרה העיקרית היא צירוף חלוץ נוסף לצד יקוב סילבסטר. בן אז'ובל וגיא מלמד על הפרק. מאחורי הקלעים ישנו ניסיון לשכנע את גיא לוזון לתת אור ירוק להחתמת ערן לוי, שעשוי להיפגש עם המאמן. גם אלי אלבז שנמצא בדרך החוצה מהפועל חיפה, מועמד להצטרף כחלוץ מחליף.

צילום: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה