עידן ורד לבית"ר: "תפסיקו לזלזל בנו"



מועדון בית"ר ירושלים דרש משחקניו להגיע עצמאית למשחק האימון בכפר סבא. השחקנים אמרו: "מספיק לזלזל בנו אנחנו סופגים מספיק" דובר בית"ר: "פרסום השיחה - שערורייה"

המצב בבית"ר ירושלים מתדרדר מרגע לרגע: לאחר שחרור חן עזרא, מרסל הייסטר, קלאודמיר פריירה, בוריס קליימן ועוד ולאחר ההדחה מאירופה נדמה היה שהמועדון הירושלמי הגיע לקצה. אולם, התכתבות בקבוצת הוואטסאפ של שחקני בית"ר ירושלים שמתפרסמת בדף הפייסבוק של אוהדי הקבוצה מוכיחה שההתדרדרות יכולה לשבור שיאים חדשים. 

בהתכתבות שהתפרסמה נכתב על ידי סקאוט בית"ר ירושלים, ניר אפרתי שעל שחקני הקבוצה להגיע עצמאית למשחק האימון שהתקיים היום (ג') בכפר סבא. עידן ורד, שעתידו לוט בערפל במועדון ענה לסקאוט "אפרתי תעביר בבקשה למי שצריך (חיים, גיא, אלי) שאם לא יהיה אוטובוס שיוצא מבית וגן למשחק, שחקנים לא יבואו. יש גבול גם לזלזול בנו ובמקצוע. אנשים לא יבואו במוניות או טרמפים מירושלים וינסו להגיע בכוחות עצמם. אנחנו סופגים המון חרא כבר חודש אבל יש גבול."

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "נכתב מה שנכתב בגלל שהמאמן והצוות שישב איתו אמרו שרוב השחקנים לא מירושלים, אז חשבו שמיותר להזמין אוטובוס. ברגע שנכתב מה שנכתב מצד השחקנים, מובן שאורגן אוטובוס, לא קשור לחיסכון. עצם ההדלפה של שיחת הוואטסאפ היא ביזיון והיא שערוריה. עידן ורד הגיב אחרי פרסום השיחה ואמר: "צר לי שתוכן השיחה הודלף".

צילום: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה