צרות בצרורות: אופ"א צפויה לקנוס את בית"ר



אחרי ה-0:0 מול צ'יחורה, בבירה חוששים מעונש בשל האבוקות וקריאות גזעניות אותן ציין המשקיף. בנוסף לצרות, עידן ורד צפוי לעזוב והנתק בין טביב לאוחנה נמשך.

פלאש 90

בבית״ר ירושלים מרוצים באופן יחסי, מה-0:0 ביום חמישי נגד צ'יחורה צ’יחורה סצ’חרה הגאורגית במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית, ומאמינים שבגומלין בטדי יהיה ניתן להשלים את העבודה ולעבור לשלב הבא. 

למשחק בשבוע הבא, תגיע הקבוצה של גיא לוזון זהירה יותר, אחרי שהכירה מקרוב את היריבה. הדגש יהיה כמובן בהגנה, על מנת לא לספוג שער שיקנה יתרון משמעותי לגיאורגים. הקבוצה מהבירה פתחה את העונה האירופית שלה, אבל ההרגשה היא שחסר משהו למועדון הזה, כשכל הזמן מרחף העיסוק בחוסר הוודאות שנוצר סביב עתידו.

במהלך המשחק, אוהדי בית"ר הדליקו אבוקות, מה שעשוי להוביל לקנס מטעם אופ״א. ״האוהדים שהגיעו למשחק אתמול ממשיכים עם הדרך שלהם וזה יוביל את המועדון למכירת שחקנים כדי לשלם קנסות״, אמר גורם במועדון. בנוסף, משקיף המשחק המשחק מטעם אופ”א רשם בדוח כי נשמעו קריאות גזעניות מיציע אוהדי בית”ר, כך שגם בעקבות כך צפויה לעמוד לדין משמעתי באופ”א. חשוב לציין כי בעונה שעברה המועדון נענש בשל קריאות גזעניות במשחק ללא קהל ובקנס של 60 אלף יורו.  בבירה חוששים כי הפעם העונש שתספוג הקבוצה יהיה קשה יותר.

בנוסף, הנתק בין אלי אוחנה לטביב נמשך והשניים לא החליפו מילה כבר שלושה שבועות. ״ההתנהלות הנוכחית מקשה על תפקוד הקבוצה. גיא לוזון עוד מנסה להשאיר מקצועית את הקבוצה עם הראש מעל המים, אבל כמה זמן זה יחזיק מעמד אנחנו לא יודעים״, אמר שחקן בקבוצה. עניין נוסף שמעסיק את הקבוצה היא מכירתו האפשרית של עידן ורד, שעם חזרתה של הקבוצה לארץ ביקש מאוחנה לדעת מה צפוי לקרות בנושא שלו. 

צילום: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה