ליגת הקיץ של ירושלים בכדורסל יוצאת לדרך !



תתקיים לאורך כל חודשי הקיץ החל מתחילת חודש יולי
תתמקד השנה בבני נוער ובנערים
הפעילות ללא תשלום !

החלה ההרשמה לליגת הקיץ של ירושלים בכדורסל. ליגת הקיץ המתקיימת זו השנה השנייה ברציפות, ביוזמת אגף הספורט העירוני בראשותו של איציק קורנפיין , צפויה להתחיל רשמית בתחילת חודש יולי (2.7.18 ) עם עשרות קבוצות כדורסל ירושלמיות שיתחרו בניהן לאורך כל חודשי הקיץ במשחקי ליגה ובקרבות פלייאוף עד למשחקי הגמר. הליגה צפויה להסתיים בסוף חודש אוגוסט. ההרשמה והפעילות בליגת הקיץ הינה ללא תשלום !  

ליגת הקיץ שתתקיים פעמיים בשבוע בימים שני וחמישי,  תחולק השנה לשתי קטגוריות גיל : הקטגוריה המרכזית – בני נוער עד גיל 18 והקטגוריה השנייה של נערים עד גיל 16. אגף הספורט העירוני שם השנה דגש מיוחד על קידום תחום הספורט בקרב בני הנוער בעיר ועידוד לעסוק בפעילויות ספורט לאורך כל השנה ככלל ובחודשי הקיץ בפרט. המשחקים בליגת הקיץ יתקיימו בשעות הערב בהיכל באולם הכדורסל שבבית ספר דנמרק כאשר את המשחקים ינהלו שופטים מטעם עיריית ירושלים.

"ליגת הקיץ בכדורסל מהווה נדבך נוסף קידום תחום הספורט של עיריית ירושלים בקרב בני הנוער " אומר אלון חסיד, מנהל ליגת הקיץ של ירושלים "המטרה היא לייצר מסגרת ספורטיבית מרתקת לבני הנוער לאורך כל חודשי החופש הגדול ולהעניק להם תעסוקה חיובית וספורטיבית לאורך חודשי הקיץ. מעבר לכך, ליגת הקיץ נותנת מענה גם לבוגרים חובבי כדורסל שמעוניינים לשחק בליגה חובבנית שתתנהל ברמה מקצועית עם שופטים ,

מזכירות, מדי משחק והרבה עניין ומתח. צפויה לנו חגיגת כדורסל אמיתית לאורך חודשי הקיץ וזה הזמן להירשם ולהבטיח מקום בליגה".  

כל קבוצה שתירשם לליגת הקיץ תקבל ביגוד מקצועי והקבוצות שיגיעו למקומות הראשונים יזכו לפרסים כספיים מכובדים ולגביעים אישיים וקבוצתיים.

ההרשמה מתבצעת דרך האתר העירוני של עיריית ירושלים.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה