הלכה האליפות: הפועל י-ם הודחה בחצי הגמר נגד חולון



אחרי דרמה גדולה האלופה הודחה הערב (ב') בהיכל מנורה מבטחים נגד מחזיקת הגביע הפועל חולון שרחוקה 40 דק' מדאבל היסטורי. הקבוצה של קטש הצליחה לחזור מפיגור 11 נק' ואף לעלות ליתרון. אך בדקות הסיום המילטון הצליח לגמור את הסיפורולעלות את חולון לגמר בו תפגוש את מכבי ת"א.

פלאש 90

הפועל חולון הדיחה הערב (שני) את האלופה הפועל ירושלים בחצי גמר הפיינל פור עם 76:80 דרמטי בהיכל, וחזרה למעמד השיא של הכדורסל הישראלי לראשונה מאז 2008. כמו אז וכמו בגמר הגביע בפברואר, מכבי תל אביב תחכה לה שם. האם הסגולים ישלימו עונה חלומית כנגד כל הסיכויים?

קלעו לחולון: טו הולוואי 24 נקודות, ג'ורדן המילטון 21 (10 ריבאונדים), טיישון תומאס (7 ריבאונדים) וגיא פניני 12 כ"א, ג'ו אלכסנדר, חנן קולמן ותמיר בלאט 3 כ"א, שלומי הרוש 2. לירושלים: סטראטוס פרפרוגלו 19, ג'רום דייסון 18, רונלד רוברטס וטרנס קינזי 9 כ"א, ריצ'רד האוול 8 (12 ריבאונדים), בר טימור 7, ליאור אליהו 6.

פרפרוגלו וקינזי פתחו את הרבע האחרון היטב וצימקו ל-6 בלבד, אבל פניני מצא את תומאס לסל חשוב. דייסון סוף סוף נזכר להגיע וצלף שלשה אדירה, פרפרוגלו צימק בריבאונד התקפה לנקודה. דייסון השלים מהפך. בעיצומו של הקושי הגדול בהתקפה, טיישון תומאס סיפק את הסחורה לחולון והפך את הקערה שוב. קולמן הוסיף שלשה גדולה, וירושלים קרסה דווקא ברגע האמת. המילטון שמר על הכדור וחולון החזיקה מעמד, 76:80 לחולון בסיום, בדרך להופעה ראשונה בגמר הפיינל פור מאז 2008. ושוב, מכבי ת"א מחכה לה שם. יהיה חם בחמישי.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה