טביב עוזב את בית"ר ירושלים



הבעלים של בית"ר ירושלים הודיע היום במסיבת עיתונאים כי הוא עוזב את בית"ר ירושלים לאחר חמש עונות, זאת בעקבות הרגשה של אכזבה מהאוהדים הירושלמים. אלי אוחנה ינהל את בית"ר עד שימצא רוכש למועדון.

פלאש 90

אלי טביב הטיל היום (שלישי) פצצה כשהודיע על כוונתו לעזוב את הקבוצה. טביב ערך מסיבת עיתונאים מיוחדת ובה הודיע על ההחלטה הדרמטית. "קיבלנו מכות כלכליות קשות, אך זה מעולם לא עצר אותי מלהמשיך. הגעתי לרמה שפוגעים במשפחתי ומבחינתי זהו קו אדום. התגובות חסרות הפרופורציות והלך רוח שלילי מצד הקהל, הביאו אותי לתחושת שבר ופגיעה והחלטתי לזוז הצידה, אני מחפש רוכש".

מישל דיין, פרשן הספורט של רדיו ירושלים אמר כי, כל הוא מבין מדוע טביב נפגע. "צריך לזכור איך טביב קיבל את הקבוצה, כשאף אחד לא רצה להתקרב אליה. בחמש השנים שהוא פה הוא עשה דברים יוצאים מן הכלל. אני זוקף לזכותו הרבה דברים, כמו המלחמה בגזענות למשל, אבל באופן כללי אין קונצזוס לגבי טביב ביציעים”. 

מישל הוסיף כי הבעיה של הקהל, לא הקהל השפוי, אלא הקומץ, הפנאטים, זה שהם רוצים לנהל את המועדון. "הם רוצים שיהיה להם ‘סיי’ בכל הנוגע לקבלת החלטות במועדון. הקהל הרחב כועס על מקרים כמו העזיבה של עומר אצילי ודן אינביינדר בזמנו. אחרי שעידן ורד חזר מהמחלה שבה הוא חלה, נתנו לו לשחק כמה משחקים מלאים ואז החזירו אותו לספסל, זה מכעיס את הקהל. הם לא רוצים לראות את הנכסים שלהם הולכים לקבוצות אחרות. כשמאמן נותן לעידן ורד להבין שזו לא בדיוק החלטה שלו שהוא לא משחק, הדברים האלה מתפוצצים בסופו של דבר, הכל יוצא החוצה. זה שורש הבעיה של הקהל, זה משהו שכל הקהל לא מסכים איתו. גם אם היו לוקחים גביע עדיין היו מציפים את הבעיה הזו. הקהל רוצה מאמן עם אישיות, עם סמכות על הקווים”. 

צילום: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה