אין גביע: בית"ר הפסידה בטדי בגמר גביע המדינה



בית"ר ירושלים הפסידה בשבוע אחד שני תארים. את הראשון, האליפות היא הפסידה נגד הפועל ב"ש. הערב (ד') בית"ר הפסידה בגמר גביע המדינה 1:3 (לאחר הארכה) להפועל חיפה בטדי. קליימן: "בעונה הבאה אהיה במקום שמכבד אותי"

כמעט 32 אלף אוהדים מילאו את אצטדיון טדי. ההתרגשות הייתה בשיאה ברחובות ירושלים, כיכר ספרא נצבעה בצהוב-שחור, מחנה-יהודה כולו התמלא באוהדים בית"ריים מכל רחבי הארץ והיה נדמה שהיום הוא יום חג בית"רי, יום חג ירושלמי. היום שבו לאחר 9 שנים בית"ר שוב תניף את הגביע. אולם, כגודל הציפיות, גודל האכזבות. עשרות אלפי אוהדים ירושלמיים חזרו הביתה עם גרון חנוק ולחיים רטובות.

המשחק נפתח בקצב יחסית איטי וחלש. למרות הציפיות הגבוהות מהקבוצות, השחקנים לא הצליחו להתעלות לרמת המעמד. היריבות הציגו משחק לא מדויק ונזקקו ליכולת אישית או טעויות על מנת לכבוש את השערים. זה התחיל עם מקסים פלקושצ'נקו שקיבל את הצ'אנס בהרכב וכבש את שער היתרון של הפועל חיפה, הרבה בזכות בוריס קליימן שהיה חייב לעצור את הבעיטה שלו.

כמו בכל העונה, בית"ר הוכיחה אופי וחזרה כעבור דקה בלבד, כאשר האס שלה קלאודמיר פריירה שלח כדור חופשי מדויק לראשו של אנתוני וארן, שהמשיך לרשת (29). מפה והלאה, שחקני הקבוצות התקשו לייצר מהלכים ראויים ואחרי 90 דקות, נדמה היה שנגיע לפנדלים. שמואל שיימן, ששמו כבר נקשר למעבר להפועל ב"ש בעונה הבאה, החליט שאם הוא עוזב, הוא עוזב עם תואר. המגן השמאלי שלח טיל אדיר לבים החיבורים בדקה ה-106 והעניק לאדומים את היתרון היקר לקראת הסיום. בתוך תוספת הזמן של ההארכה, אלון תורג'מן דאג לגמור את הסיפור ולהבטיח את הגביע.

בוריס קליימן רמז על עזיבתו כשאמר בראיון בסוף המשחק כי הוא מקווה שבשנה הבאה הוא ישחק במקום שמכבד אותו. בכלל, הרבה אוהדי בית"ר שראו את הפועל חיפה חוגגת על חשבונם בטדי מאשימים בעיקר את הבעלים אלי טביב ביכולת של השחקנים. "אי אפשר לצפות משחקנים לתת הכל כשהם לא חתומים על חוזה לשנה הבאה. ראו שזה השפיע על השחקנים". על פי דיווחים, גם בני בן זקן לא צפוי להמשיך לעונה נוספת בקבוצת ה"אלים" של אלי טביב ואלי אוחנה.

צילום: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה