כתום זה השחור החדש: בית"ר איבדה נקודות נגד בני יהודה



חכמון שרק לפנדל אחרי צלילה של שכטר ברחבה, אבל סאבו בעט לקורה. עידן ורד קיבל כבש שער יפהפה (10), רועי גורדנה השווה בפנדל (52) אחרי ספק הכשלה של סאבו על ולסקיס, יונתן כהן כמעט הפך בבעיטה למשקוף (56). ב"ש תפתח פער של 6 נקודות בפסגה?

בית"ר ירושלים ובני יהודה נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 דרמטי מאין כמוהו בטדי. איתי שכטר שנכנס כמחליף בדקה ה-72 הצליח לסחוט פנדל בתוספת הזמן אחרי עוד צלילה בוטה שלו מול קנדיל, אבל אריק סאבו "עשה צדק" כשבעט לקורה ומנע מבית"ר ניצחון שהיה מחזיק אותה לפיגור של נקודה בלבד מבאר שבע.

 

בני יהודה הגיעה למשחק הזה משוחררת מלחץ אחרי הניצחון המרשים על הפועל חיפה ושוב, עם אורי גוטמן על הקווים, נתנה פייט שווה לחלוטין ותקעה מקל בגלגלי הדאבל האפשרי של בית"ר. המשחק הזה החל מצוין מבחינת המארחים עם שער יפהפה של עידן ורד כבר בדקה העשירית. אולם, האורחים השתלטו על המשחק במחצית השנייה ובאו על שכרם עם שוויון של רועי גורדנה בפנדל (52), גם הוא אחרי ספק הכשלה של סאבו על ולסקיס.

יונתן כהן כמעט הפך כעבור ארבע דקות אבל הפציץ את המשקוף. בסך הכול אפשר להגיד שחלוקת הנקודות במשחק הזה היתה צודקת, כאשר הקבוצה של אבוקסיס המושעה לא נפלה מיריבתה, שהגיעה למשחק הזה אחרי הלם ההפסד לבאר שבע, שתוכל לפתוח מחר פער של 6 נקודות על פני בית"ר אם תנצח במשחק הלא פשוט שלה את מכבי תל אביב בנתניה.

צילום: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה