בית"ר ירושלים בגמר הגביע



בית"ר ירושלים עלתה לגמר גביע המדינה אחרי שגברה 2:3 על הפועל קריית שמונה מצמד שערים של יאקוב סילבסטר ושער של אריק סאבו. הגמר ב-9.5 בטדי.

הקבוצה של בני בן זקן ממשיכה לחלום את חלום הדאבל אחרי שהעפילה הערב (ראשון) לגמר גביע המדינה. הקבוצה מהבירה, שתפגוש את הפועל חיפה באצטדיונה הביתי טדי, המשיכה לחלום על תואר לאחר שלא עשתה זאת כבר שמונה שנים. זאת, לאחר מהפך נהדר ו-2:3 על עירוני קריית שמונה באצטדיון סמי עופר.

הקבוצה מהצפון, שהקשתה העונה על בית”ר בליגה עם שתי תוצאות תיקו (1:1) וניצחה אותה ברבע גמר גביע הטוטו, עשתה זאת גם במחצית הראשונה. החבורה של חיים סילבס הייתה עדיפה בהרבה של הירושלמים הקפואים, שלא התייצבו לסמי עופר. שובל גוזלן, נייג’ל האסלביינק, עומר לקאו ומוחמד שכר ניסו את כוחם מול בוריס קליימן, ונכשלו, אולם שכר פרץ את הסכר בדקה ה-31. ק”ש, שבהחלט התאכזבה מתוצאת המחצית, שילמה על כך ביוקר במחצית השנייה.

החבורה של בני בן זקן עלתה בטירוף מחדרי ההלבשה ואותתה כי היא ממש לא מתכוונת לוותר על הגמר. בית”ר פתחה מעולה את החצי השני ובדקה ה-53 גם איזנה את התוצאה משער נהדר של יקוב סילבסטר. מנגד, האסלביינק הוסיף להצטיין בשורות הצפוניים, שתפסו את הראש שוב ושוב. פעם נוספת, בדקה ה-79, אז סילבסטר הפך את התוצאה. בדקה ה-88, בית”ר כבשה עוד שער תוצאת סלובקיה, כאשר אריק סאבו הרשית בפנדל לאחר עבירה מיותרת של מהדי זועבי על סילבסטר. עידן נחמיאס רק צימק בדקה ה-90+4.

צילום ארכיון: פלאש 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה