הפנינג הספורט הגדול בישראל - מרתון ווינר ירושלים 2018



למעלה מ-35,000 איש צפויים להגיע השנה להפנינג הספורט הגדול בישראל! יעל ארד והיילה גברסילאסי יובילו את הפנינג הספורט הענק של מרתון ווינר ירושלים 2018

עיריית ירושלים תקיים זו השנה השמינית ברציפות את הפנינג הספורט הגדול בישראל לקראת מרתון ווינר ירושלים הבינ"ל 2018 .הפנינג הספורט, שיתקיים בין התאריכים  06-08.03.18 ,בימים שלישי עד חמישי בין השעות 15:00-21:00 ,ייערך שנה שלישית ברציפות בהיכל הפיס "ארנה" ירושלים המפואר. בהפנינג החגיגי יתארחו במשך שלושת ימי הפעילות, אלפי רצים מחו"ל וכ-30,000 רצים ישראלים וקהל רחב שוחר ספורט ואורח חיים בריא.

יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל, תיפתח השנה את הפנינג הספורט של מרתון 'ווינר' ירושלים ביום ג' ה-06.03.18 בשעה 18:00 עם ההרצאה "מצוינות בספורט, בעסקיםובחיים" במסגרת יום האישה הבינ"ל, הכניסה חופשית.   

ביום חמישי ה-8.3, בשעה 16:30 יתארח בהפנינג הספורט של המרתון, הרץ האגדי היילה גברסילאסי, הנחשב לאחד מגדולי האתלטים בכל הזמנים. גברסילאסי, אלוף עולם 4 פעמים ברציפות, אלוף אולימפי פעמיים ברציפות ושיאן עולם בריצת 10000 מטר, יקיים הרצאה מרתקת שתהיה פתוחה לקהל הרחב ( ללא תשלום ) ומפגש מקצועי עם ספורטאים מרחבי הארץ ב- Green Room בהיכל הפיס ארנה. גברסילאסי, ישתתף השנה בפעם הראשונה במרתון 'ווינר' ירושלים וירוץ את מקצה ה- 10 ק"מ ביחד עם ראש העיר ירושלים ניר ברקת.

הפנינג הספורט מציע במתחם ספורט מרהיב והגדול בישראל שיתפרס על פני 2,500 מ"ר ובו עשרות ביתנים של מיטב מותגי הספורט המובילים בעולם, אשר יציגו את מגוון עצום של פריטי ספורט: נעלי ריצה, ביגוד ריצה לנשים וגברים, שעוני דופק, תוספי מזון, ג'לים, משקפי שמש, מדרסים, שרוולי ריצה, חזיות ספורט, מעילים, חולצות דרייפיט, טייפינג, ביגוד אירובי, בקבוקים, תיקי שתייה וריצה ועוד במחירים אטרקטיביים ובמבצעים ייחודיים. בנוסף יוצגו בתערוכה החידושים העדכניים בעולם הספורט וג'דאטים מיוחדים של מיטב החברות בראשן חברת ניו בלאנס נותנת חסות הרשמית של מרתון ווינר ירושלים, שתציג בתערוכה ביתן מרהיב וענק במיוחד. בתערוכה יוצב מתחם מרצ'נדייז מרהיב של כל פריטי הספורט הממותגים של מרתון ווינר ירושלים.   

לקראת אירוע האופנים היוקרתי הג’ירו ד’איטליה אשר יתקיים לראשונה בהיסטוריה בישראל ויוזנק מירושלים בתחילת חודש מאי הקרוב, יוקם בהפנינג הספורט של מרתון 'ווינר' ירושלים,  מתחם ייחודי של קבוצת רכיבת האופנים הישראלית 'סייקלינג אקדמי' שתיקח חלק במרוץ האופנים העולמי. במתחם יתקיימו מגוון פעילויות אינטראקטיביות לקהל הרחב ביניהן פעילות רכיבה חווייתית שבו יוכלו באי ההפנינג לרכוב על אופניים המחוברים לקרקע אשר ייצרו חשמל שבעזרתו יופעלו מכוניות קטנות אשר מתחרות על מסלול המציג את הערים השונות בהן יעבור הג'ירו בנוסף יינתנו במתחם הסברים מקצועיים מקיפים על תחרות הג'ירו ועל קבוצת ישראל סייקלינג אקדמי וכן יעמוד דוכן מכירה למוצרי הקבוצה ומרצ'נדייז כדוגמת המדים החדשים של הקבוצה, ביגוד רכיבה מקצועי, ביגוד קז'ואל,אקססוריז מעולם הרכיבה וכ'ו .

מתחם חלוקת הערכות למשתתפי מרתון ווינר ירושלים יוצב בתוך היריד וזאת בכדי לאפשר למשתתפים גישה נוחה ,מהירה ויעילה יותר לחלוקת הערכות. במתחם החלוקה, יחולקו לרצים בנוסף לערכה, חולצת הריצה הרשמית אותה ניתן יהיה למדוד במקום בתאי מדידה מיוחדים.

כמיטב המסורת במרתונים הגדולים בעולם, ייערך במסגרת היריד, בהיכל הפיס ארנה ירושלים, ערב הפסטה המסורתי לרצי המרתון המלא. את היריד מפיקים מרתון ישראל וחברת ספורט אקספו.

הכניסה להפנינג הספורט הינה ללא תשלום והחניה חינם .

האתר הרשמי של האירוע : www.jerusalemsportexpo.com

איציק קורנפיין, מנהל אגף הספורט העירוני :"הפנינג הספורט של מרתון ווינר ירושלים הבינ"ל הינו הפנינג הספורט הגדול והמוביל בישראל. כפי שנהוג בכל המרתונים בעולם גם העיר ירושלים מתקיים  הפנינג ספורט לקראת המרתון, עם עשרות ביתנים של כל מותגי הספורט המובילים. היריד  מהווה חלק בלתי נפרד ממרתון ווינר ירושלים ומצפה לנו חוויה ספורטיבית של ממש".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה