עוד חוזר הניגון: הפסד שלישי ברציפות להפועל י-ם ביורוקאפ



לא לפתיחת עונה הזו פיללו בהפועל י-ם. החניכים של קציקאריס רשמו הפסד שלישי רצוף ביורוקאפ, 91:83 לבאיירן מינכן בארנה. האלופה קלעה רק שני סלי שדה ברבע ה-1 ונאלצה לרדוף אחרי הגרמנים כל המשחק. גם 28 נק' לדיי וקאמבק יפה ברבע האחרון לא הספיקו

פלאש 90

 

הפועל ירושלים התחילה עם: יוגב אוחיון, ג'רום דייסון, סטרטוס פרפרוגלו, אוסטין דיי ואלן אומיץ'. באיירן מינכן פתחה עם: סטפן יוביץ', רג'י רדינג, ולדימיר לוצ'יץ', מילאן מצ'באן ומאיק צירבס.

פתיחת המשחק התעכבה בחמש דקות לאחר שהקהל זרק קונפטי לפרקט. לגרמנים, ובמיוחד ליוביץ', זה לא הפריע. הסרבי היה אחראי ל-9 (4 נקודות ו-2 אסיסטים) מ-11 הראשונות של באיירן בדרך ל-5:11. ארבע דקות בתוך המשחק דיי נאלץ לרדת לספסל אחרי שספג עבירה שניה. דייסון החטיא שני ליי-אפים ובאיירן הענישה עם שלשה של לוצ'יץ', 7:16 אחרי חמש דקות משחק. גם כשהלך לספסל, ג'ורג'ביץ' המשיך להגדיל את היתרון. בריידון הובס קלע 8 מהירות והגדיל את הפער ל-10:27 אחרי שמונה דקות. הרבע הגרוע ביותר של ירושלים העונה הסתיים ב-31:12. הקבוצה של קציקאריס קלע שני סלי שדה בלבד וקטפה ריבאונד אחד ב-10 דקות. מביש.

ירושלים הראתה סימני חיים בתחילת הרבע השני, אבל כמה איבודי כדור שטותיים עזרו לגרמנים לשמור על הפער, 37:18 אחרי שלוש דקות. חלפה עוד דקה והמארחת השוותה את מאזן הנקודות שלה לזה של הרבע הראשון עם שלשה של טימור, 39:24. עוד קליעה מחוץ לקשת, הפעם של דיי, צימקה ל-43:31 , אבל באיירן הגיבה עם ארבע נקודות רצופות של צירבס. במחצית הפער עמד על 12 בלבד (51:39), אבל לירושלים עדיין הייתה הרבה עבודה כדי לחזור למשחק.

תחושת הגארבג'-טיים השתלטה על הרבע הרביעי, כאשר באיירן המשיכה להגדיל את הפער. שלושה דקות בתוך הרבע הוא עמד על 23 נקודות (60:83). אוסטין דיי לקח אחריות ועם התפרצות התקפית הוביל ריצת 0:16 אדומה כדי להוריד את הפער ל-83:76. בפיגור שש ביצע דיי עבירה על לוצ'יץ', מחה בפני השופט, ספג את הטכנית הרביעית של ירושלים במשחק ויצא בחמש עבירות. מבור כזה היא כבר לא הצליחה לחזור. בסיום 83:91 לבאיירן, שנותרת מושלמת ומורידה את הפועל ירושלים למאזן 3:0.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה