מסע הרכש נמשך: אוסטין דיי חתם בהפועל י-ם



אחרי ההחתמה של הסנטר אלן אומיץ' (2.16) הפועל ירושלים ממשיכה במסע הרכישה והחתימה לעונה אחת את מי שהיה אלוף ה-NBA אוסטין דיי.

הפועל "בנק יהב" ירושלים ממשיכה במסע הרכישות שלה אחרי הצירוף של יוגב אוחיון ושל אלן אומיץ' וכאשר מעמדו של אמארה סטודמאייר עוד לא ברור. האלופה החתימה לעונה אחת את אוסטין דיי (2.11, 29) הפורוורד שהגיע לאלופת המדינה מגלאטסאריי שם שיחק 25 משחקים במסגרת היורוליג ורשם ממוצעים של 8.7 נקודות ו-45% אחוז מחוץ לקשת. בליגה הטורקית רשם דיי מספרים של 10.4 נקודות (39% לשלוש) ו-4.3 ריבאונדים למשחק.

דיי החל את הקריירה האירופית שלו שנה קודם לכן באיטליה אצל פזארו שם רשם 21 נקודות בממוצע למשחק. לדיי יש גם היסטוריה בת שש שנים בליגת ה-NBA במדי דטריוט, ממפיס, טורונטו, סן אנטוניו (איתה זכה באליפות) ואטלנטה. הוא נבחר במקום ה-15 בדראפט 2009 לאחר שתי עונות מרשימות בגונזגה. אביו של אוסטין, דארן, שיחק בעברו בישראל במדי הפועל גליל עליון ומכבי ראשון לציון. 

"אני מאוד שמח להצטרף להפועל" אמר דיי לאחר החתימה והוסיף, "אני מאוד מתרגש לקראת העונה החדשה והמפגש עם האוהדים החמים ששמעתי עליהם כל כך הרבה. אני מצפה לעונה מרתקת עם הצלחה ביורוקאפ וכמובן שנרצה להמשיך את מסורת התארים של הקבוצה בסצנה המקומית".

מאמן הפועל פוטיס קציקאריס :"אני שמח שאוסטין מצטרף אלינו. מדובר בשחקן מוכשר מאוד עם IQ כדורסל מאוד גבוה. הוא יוסיף לנו גובה ועומק בעמדות הפנים. יחד עם זאת, הוא מציג קליעה משובחת מבחוץ. יש לו ניסיון ברמות הגבוהות של הכדורסל והוא עוד חתיכה משמעותית בפאזל לקראת השלמת הסגל".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה