גביע הטוטו: בית"ר ניצחה 1:3 את אשדוד



אחרי המפלה הגדולה באירופה, בית"ר ירושלים חזרה לחייך בישראל עם 1:3 על אשדוד בגביע הטוטו. וארן בלט עם צמד, בניון (שעלה כמחליף) הוסיף במשחק שנערך בראשל"צ

אחרי ההדחה המבישה במוקדמות הליגה האירופית, בית"ר ירושלים חזרה לזירה המקומית וניצחה 1:3 את מ.ס אשדוד. אמנם מדובר רק בגביע הטוטו, אבל החבורה של שרון מימר יכולה להיות מרוצה מהעובדה שהצליחה להחליש את רעשי הרקע במועדון.

אשדוד, שאירחה את ההתמודדות באצטדיון בראשל"צ עקב השיפוצים בי"א, פתחה ברגל שמאל את העונה במשחק הבכורה הרשמי שלה. עידן ורד, איתי שכטר ומרסל הייסטר, זכו למנוחה מהמאמן, אבל מי שבלט בהיעדרם הוא גייטאן וארן, שסיפק צמד נהדר ובישול ליוסי בניון.

כפי שמצופה מהקבוצות בתחילת העונה, הקצב לא היה גבוה. בית"ר עלתה ליתרון בזכות הברקה של החלוץ שברח לאלחמיד והכניע את ירדן קרישטול בדקה ה-24, אך אשדוד הצליחה לחזור ממש על סף המחצית (44), כאשר אבישי כהן ביצע פאול מיותר ברחבה, ואלחמיד בעט את הפנדל לרשת.

בפתיחת החצי השני הגיע הרגע שהחזיר לקבוצה מהבירה של היתרון, כשבניון עלה מהספסל של מימר ומיד סיפק את הסחורה. הקשר הוותיק ניצל בישול של וארן, ובנגיעה קסומה שלח את הכדור לרשת מ-20 מטרים, רק 5 דקות אחרי שנכנס לכר הדשא (55). לקראת הסיום (81), וארן הכריע סופית עם מבצע נהדר והוכיח כי אפשר בהחלט לסמוך על המחליף של איתי שכטר.  

ביום שבת, בית"ר תצא לטרנר כדי להתמודד מול הפועל ב"ש במחזור השני של המפעל. מנגד, השחקנים של יוסי מזרחי ינסו להתאושש על חשבון הפועל אשקלון.

 

תמונה: ארכיון פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה