במקום השלישי: בית"ר ניצחה את פ"ת 1:2



רואדה העלה את הצהובים ליתרון בדקה ה-5, גיא מלמד השווה חמש דקות בלבד לאחר מכן ו-ורד קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-94. חילוקי דעות ביציעים: כ-200 ממנויי היציע המזרחי עברו למערבי. במוצ"ש בית"ר תארח את מכבי חיפה

בית"ר ירושלים ומכבי פ"ת נפגשו הערב (רביעי) לקרב ישיר על המקום השלישי במסגרת משחקי הפלייאוף העליון של ליגת העל. שתי הקבוצות הציגו עונה טובה, כשפ"ת מוקמה לאורך כל העונה מעל בית"ר בטבלה. לאחרונה ילה נסיגה ביכולת קבוצתו של קובי רפואה ובית"ר ניצלה זאת כדי להתקרב לכחולים, במטרה לנסות להשיג את המקום השלישי בליגה שמוביל לאירופה. הסיפור הגדול בשבןע האחרון היה מעברם של כ-200 מנויי היציע המזרחי ליציע המערבי כמחאה על התנהגות ארגון ה"לה פמיליה". במקביל ארגון שנקרא "הכותל המערבי" רוקם עור וגידים ביציע המערבי במטרה להציע אלטרנטיבה לארגון מהיציע המזרחי. הדבר גורם לקרע בין אוהדי הקבוצה שהתחיל כבר במשחקים הקודמים. מבחינה מקצועית שרון מימר ביצע כמה שינויים: דוד קלטינס פתח במקומו של אנטואן קונט שירד לספסל, ואריק סאבו חזר להרכב הפותח בשלישיית הקישור. שחקני ההרכב הראשון של הצהובים: קליימן, רואדה, מורי, קלטינס, הייסטר, איינבינדר, סאבו, פריירה, עזרא, ורד ושכטר.

 

מהלך המשחק: השער הראשון נכבש בדקה החמישית. חן עזרא הוכשל מחוץ לרחבה, רואדה ניגש ולכדור החופשי ובעט פנימה. 1:0 מהיר לירושלים. חמש דקות בלבד לאחר מכן ננאד אדמוביץ' הגביה כדור קרן שמצא את ראשו של גיא מלמד בדרך לשער השיוויון. 1:1. בדקה ה-34 שכטר פרץ לרחבה והוכשל על ידי דני עמוס. החלוץ עצמו ניגש לבעוט את כדור העונשין והחטיא את המסגרת בכמה סנטימטרים. 1:1 במחצית. החצי השני לא התעלה לרמה גבוהה. למרות המשחק החלש מצד שתי הקבוצות, בית"ר הגיעה לכמה מצבים מסוכנים שרק החלטות אנוכיות של שלקני החלק הקדמי מנעו את היתרון. בדקה ה-94 עידן ורד קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט בצורה חדה לרשת. 2:1 דרמטי לבית"ר בסיום, שעלתה למקום השלישי על חשבון האורחת.

 

במחזור הבא תארח בית"ר את מכבי חיפה באצטדיון טדי.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה