הרצף נגמר: קטמון הפסידה 4:0 למכבי נתניה



אחרי שניצחה את 4 המשחקים האחרונים, הפסידה קטמון למועמדת הבכירה לעלייה. עלי מוחמד כבש ראשון. שון וייסמן כבש צמד וברק בדש חתם. ליגה ב׳ דרום ב׳: נורדיה פתחה פער בפסגה

בזמן שהפועל ירושלים בכדורסל אירחה היום (שישי) את ולנסיה בארנה, הפועל קטמון יצאה למשחק חוץ בנתניה נגד מכבי המקומית במסגרת המחזור ה-29 של הליגה הלאומית. חניכיו של בני בן זקן נהנים בתקופה האחרונה מ-4 ניצחונות רצופים, אך נגד נתניה שמועמדות לעלות ליגה קשה לשחק, וזה ניכר במחצית הראשונה אחרי שנתניה עלתה ליתרון בדקה ה-35 משער של עלי מוחמד, שער שגם קבע את תוצאת המחצית. בדקה ה-51 שון וייסמן הכפיל את התוצאה. בדקה ה-75 וייסמן השלים צמד וקבע 3:0 לנתניה. 7 דקות לאחר מכן ברק בדש כבש ומכבי נתניה ניצחה 0:4. ההפסד הזה של קטמון מציב אותה במקום ה-7 עם 39 נקודות.

 

מוקדם יותר היום בית״ר נורדיה ירושלים נהנתה מיום נהדר. קבוצת האוהדים ניצחה 1:5 את בית״ר מעלה אדומים משערים של דור אלקבץ, רביתר ברוכיאן, אסף לוי, עידן מזרחי,  ואדם מזרחי. הניצחון הזה, יחד עם ההפסד המפתיע של קריית מלאכי לבית שמש, נותן לקבוצת האוהדים יתרון של 4 נקודות בפסגת ליגה ב׳ דרום ב׳. בשבוע הבא ישחקו הצהובים נגד נתיבות.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה