לא התאוששה: הפועל ירושלים הפסידה 86:69 למכבי חיפה



האדומים שהפסידו לפני כמה ימים בגמר גביע המדינה, לא הצליחו לאסוף את השברים והפסידו ברוממה. פיטרסון בלט אצל ירושלים עם 14 נקודות. ביום רביעי: הפועל תשחק נגד אילת בחוץ

כשהיא עוד מתאוששת מההפסד בגמר גביע המדינה למכבי תל אביב, יצאה הערב(ראשון) הפועל ירושלים לרוממה שם פגשה את מכבי חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-19 של ליגת ווינר סל. האדומים, שהפסידו לנגד האוהדים הירושלמים בהיכל ״הפיס ארנה״ הביתי, קיוו לאסוף את השברים ולחזור למסלול הניצחונות נגד הקבוצה הירוקים. ג׳רום דייסון לא התלבש למשחק הערב, כשגם רנדל שלא נרשם למשחקי הליגה ומאליק היירסטון שעדיין שוהה בארה״ב לא נכללו בסגל. בחמישייה של סימונה פיאנג׳יאני, שהפסיד לראשונה בקריירה גמר על תואר בזירה המקומית בה הוא מאמן, פתחו טימור, ג׳רלס, קינזי, אליהו וסטודמאייר.

 

מהלך המשחק: הירוקים פתחו טוב יותר ועלו ליתרון 7 נקודות שאילץ את המאמן הירושלמי לצאת לפסק זמן מוקדם מאוד אחר שלוש דקות בלבד. גם מפסק הזמן הפועל לא חזרה בצורה טובה, להיפך. הירוקים הגדילו את היתרון שלהם ואחרי חמש דקות הם הובילו 7:19. הלפרין, ג׳ונס ופיטרסון נכנסו על מנת לעצור את המומנטום החיפאי, ולפחות מבחינה הגנתית זה הצליח. הירוקים קלעו פחות בהתקפה וירושלים צימצמה את הפער עד סוף הרבע, 23:14 לחיפה. הירוקים עלו לרבע השני עם אותן אנרגיות איתן פתחו את המשחק ועלו שוב ליתרון דו ספרתי. ג׳ונס, פיטרסון והלפרין התחילו להיכנס למומנטום חיובי גם בהתקפה ופתאום ירושלים צימקה את הפער לכדי נקודה בלבד, כשנותרו חמש דקות עד ההפסקה. חיפה הצליחה להגדיל את יתרונה שוב אחרי משחק מבולגן של שני הצדדים ולהפסקה הקבוצות ירדו כשלוח התוצאות הראה 40:36 לחיפה. אירוע משמעותי קרה בפתיחת המחצית השניה. בר טימור זינק לעבר כדור על הפרקט ונפגע בכתפו. הגארד ירד לקבל טיפול בספסל. חיפה שוב עלתה ליתרון דו ספרתי 41:54 חמש דקות מפתיחת המחצית, כשנראה שירושלים חסרת אנרגיות לחלוטין. האדומים המשיכו ביכולת ירודה וחיפה סיימה את הרבע ביתרון 49:63. חיפה בלטה גם ברבע האחרון. אצל ירושלים שום דבר לא עבד והיא שיחקה בצורה מבולגנת וחסרת תכלית. הלוח הראה 74:59 לירוקים כשנותרו ארבע וחצי דקות עד שריקת הסיום. מהמצב הזה לירושלים היה קשה מאוד לחזור. בסיום 86:69 לחיפה.

 

בלטו בירושלים: פיטרסון 14, ג׳רלס 11, קינזי 10, אליהו 9, סטודמאייר 8.

 

הפועל תנוח שלושה ימים, ותפגוש ביום רביעי את הפועל אילת בחוץ.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה