כי-שרון: בית״ר ירושלים הביסה 0:4 את רעננה



שרון מימר במשחקו הראשון עם בית״ר בליגה, הביס את רעננה ועלה למקום הרביעי. קלטינס, איינבינדר, עזרא ו-ורד כבשו לזכות הצהובים. מימר: ״המטרה כרגע היא פלייאוף עליון״. במחזור הבא: בית״ר תפגוש את הפועל ת״א

בית״ר ירושלים יצאה הערב(מוצ״ש) למשחק חוץ קשה בנתניה נגד הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-22 של ליגת העל בכדורגל. במשחק הליגה הקודם של הצהובים הם סיימו בתיקו 1:1 נגד בני יהודה, דבר שהוביל לפיטוריו של המאמן רן בן שמעון ומינויו של שרון מימר במקומו. מימר כבר ערך הופעת בכורה אצל הצהובים כשניצח את הפועל עירוני קריית שמונה במסגרת המשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה. חלק קטן מהאוהדים שהביע חוסר רצון מהמינוי, התרצה אחרי הניצחון הגדול ועד המשחק הערב הכל התנהל ברוגע בבית וגן. מימר פתח עם אותו הרכב שפתח נגד ק. שמונה. קליימן בשער, רואדה, מורי, הייסטר וקונט בהגנה. סאבו, קלטינס ואיינבינדר בקישור, ועידן ורד, חן עזרא ואיתי שכטר בהתקפה. מנגד, שמעון אבוחצירה ששיחק עד לפני כמה שבועות במדי בית״ר, פתח נגד קבוצתו לשעבר.

 

מהלך המשחק: בית״ר ירושלים בלטה לאורך המחצית הראשונה וזה בא לידי ביטוי בתוצאה. בדקה ה-19 קלטינס הבקיע אחרי כדור קרן נהדר של חן עזרא ובדקה ה-35 דן איינבינדר הפיל את התוצאה אחרי שקיבל מסירה טובה מאריק סאבו. אם לא היכולת הנהדרת של שוער רעננה אריק ינקו, בית״ר הייתה יורדת להפסקה ביתרון גדול הרבה יותר. גם בוריס קליימן הציג יכולת טובה בשער של בית״ר כשמנע מרעננה כמה מצבים מסוכנים. 2:0 לבית״ר במחצית. השליטה הצהובה המשיכה גם במחצית השנייה. בדקה ה-69 חן עזרא כבש את השער הראשון שלו במדי בית״ר ירושלים וקבע 0:3. בדקה ה-78 עידן ורד כבש את השער הרביעי במשחק אחרי בישול נהדר של שכטר. 4:0 גדול לבית״ר בסיום.

 

שרון מימר התייחס למשחק בסיום: ״אני שמח על הפתיחה הזאת. זה היה מאוד חשוב לחיבור שלי לקבוצה ולאמונה של השחקנים. נמשיך לעבוד. יש מה לשפר. לראות מה שהקהל עושה כאן זה חוויה. עוד לא זכיתי לאמן קבוצה עם קהל כזה. אני נהנה מכל רגע. יש כאן חומר שחקנים מצויין, מהבכירים בליגה וזה עושה את העבודה יותר קלה. ברגע שיהיו אנרגיות טובות, הקבוצה תוציא מעצמה הרבה. המטרה כרגע היא פלייאוף עליון. אחרי זה צריך להשיג כרטיס לאירופה. או דרך הגביע, או דרך המיקום בליגה״.

 

בזכות הניצחון הצהובים טיפסו למקום הרביעי כשבמאזנה 34 נקודות, 5 נקודות פחות ממכבי פ״ת (משחק חסר). בית״ר תצא במחזור הבא למשחק חוץ קשה מול הפועל ת״א.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה