נקמה בסטייל: הפועל ירושלים ניצחה את זניט סנט פטרסבורג 81:97



האדומים נראו נהדר בארנה וניצחו את הרוסים להם הפסידו רק לפני פחות משבוע. אמארה סטודמאייר בלט עם 26 נקודות ו-9 כדורים חוזרים

הפועל ירושלים אירחה הערב(שלישי) את זניט סנט פטרסבורג במסגרת המחזור הרביעי של הטופ 16 של היורוקאפ. רק לפני פחות משבוע שתי הקבוצות נפגשו כשהרוסים ניצחו את הירושלמים בפער של 20 נקודות. מאז הפועל הספיקה לשחק בליגה נגד עירוני נהריה וניצחה אותה בשנייה האחרונה מסל של קרטיס ג׳רלס. אמארה סטודמאייר ומאליק היירסטון שלא נכללו בסגל האדומים נגד נהריה, עמדו לרשותו של סימונה פיאנג׳יאני. בריאן רנדל שחתם לפני מספר ימים במועדון לא נכלל בסגל. ליאור אליהו שהתלונן על כאבים בזמן החימום קיבל זריקה והיה בספק, אך שותף בסופו של דבר. בחמישייה של האדומים פתחו: בר טימור, קרטיס ג׳רלס, טרנס קינזי, טראוויס פיטרסון ואמארה סטודמאייר.

 

מהלך המשחק: זניט פתחה טוב יותר וקלעה את הזריקות הראשונות, אך ירושלים במגרש הביתי הייתה מלאת ביטחון ודאגה לעמוד בקצב של הרוסים. סטודמאייר הרגיש נהדר בשני צידי המגרש והיה האחראי הבלעדי לכך שירושלים נכנסה למומנטום חיובי. 13:9 לירושלים אחרי 5 דקות של כדורסל. פיאנג׳יאני הוריד את סטודמאייר לנוח בספסל, מה שעזר לרוסים להשוות את התוצאה, אך סל של ליאור אליהו החזיר את היתרון לאדומים, 19:17 להפועל בסיום הרבע הראשון. סטודמאייר חזר למגרש במהלך הרבע השני ותפר שתי שלשות רצופות והעלה את הירושלמים ליתרון של 8 נקודות, שאילץ את הרוסים לצאת לפסק זמן. משחק ההגנה של האדומים היה טוב מאוד ביחס להתמודדות הקודמת בין הקבוצות. 41:37 לירושלים במחצית. הרבע השלישי היה נהדר מבחינת האדומים כשהם עלתו ליתרון 50:62 שאילץ את הרוסים לצאת לפסק זמן כשנותרו 3 דקות לסיום הרבע. זניט חזרה מפסק הזמן בסערה וצמצמה את ההפרש באופן משמעותי. הפעם פיאנג׳יאני לקח פסק זמן ממנו האדומים חזרו מפוקסים. 69:59 לירושלים לקראת עשר הדקות האחרונות. גם ברבע האחרון הפועל ירושלים נראתה נהדר. בעזרת משחק הגנה קשוח והתקפה מחושבת, האדומים עלו ליתרון 69:82 כשנותרו 4:30 דקות לסיום. שלשה של ג׳רלס נתנה את האות שאפשר לנצח ביותר מ-20 הפרש. הפועל התחילה לרוץ על המגרש ועלו ליתרון 69:90 כשנותרו 3:08 דקות לסיום. הרוסים הבינו את החשיבות ולחצו על הגז. בסיום 97:81 לירושלים.

 

בלטו בירושלים: סטודמאייר 26 נקודות ו-9 כדורים חוזרים, ג׳רלס 22 נקודות, דייסון 18, פיטרסון 14, אליהו 8.

 

הפועל תפגוש את ריטאס וילנה במחזור הבא.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה