בית"ר ירושלים והפועל אשקלון נפרדו בתיקו 1:1



הצהובים נקלעו לפיגור משער של תומר סוויסה, אך פנדל של שכטר בדקות הסיום קבע את.תוצאת המשחק. בעקבוץ הפנדל נגרמה מהומה שבעקבותיה תומר סוויסה, מושיקו לוגסי ויובל נעים הורחקו

אחרי שבסופ״ש האחרון קבוצות ליגת העל שיחקו במסגרת גביע המדינה בכדורגל, נפתחו הערב(שלישי) משחקי המחזור ה-17 של ליגת העל בכדורגל כשהפועל אשקלון אירחה את בית״ר ירושלים. הצהובים ניצחו בשבת האחרונה את הפועל כפ״ס במסגרת סיבוב ח׳ של גביע המדינה והוגרלו למשחק חם מול בני סכנין בשמינית הגמר. עוד לפני שעברו את כפ״ס, חניכיו של בן שמעון ניצחו את מכבי תל אביב בטדי. שתי הניצחונות האלה הביאו מעט שקט למועדון שהיה שרוי בלחץ גדול מאוד בעקבות התוצאות המאכזבות העונה. רן בן שמעון נאלץ להסתדר היום ללא דן איינבינדר(עומס) ועידן ורד(מחלה), וביצע מספר שינויים בהרכב. קליימן פתח בין הקורות, דן מורי וחסוס רואדה פתחו במרכז ההגנה, כשעוז ראלי ואורי מגבו איישו את האגפים. דוד קלטינס הצטרף לקלאודימיר פריירה ואריק סאבו בקישור, ובהתקפה שמעון אבוחצירה פתח לצד לידור כהן ומרסל הייסטר, כשאיתי שכטר קיבל מנוחה ופתח על הספסל.

 

מהלך המשחק: שתי הקבוצות הגיעו למצבים מסוכנים, אך אשקלון הגיעה להזדמנות טובה יותר כשזכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-12 אחרי הכשלה של קליימן. אקס הצהובים תומר סוויסה ניגש לבעוט וקליימן הדף עם רגלו ומנע את ה-1:0 מהמארחת. תומר סוויסה לא התייאש ובדקה ה-31 קיבל כדור בתוך הרחבה מול קליימן כשהוא בנבדל קטן מאוד וגילגל לרשת. 1:0 לאשקלון במחצית. המחצית השנייה התאפיינה בהרבה בלאגן. מירקו אורמוש מאשקלון הורחק אחרי צהוב שני בדקה ה-61. בית"ר לחצה את השער של אשקלון והשיגה בסופו של דבר את השיוויון אחרי שער של איתי שכטר מהנקודה הלבנה בדקה ה-82. הפנדל גרם למהומה שהובילה להרחקתם של תומר סוויסה, מושיקו לוגסי ואפילו המאמן יובל נעים. בסיום 1:1.

 

במחזור הבא בית״ר תארח את הפועל חיפה באצטדיון טדי.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה