גביע המדינה סיבוב ח׳: בית״ר ניצחה את כפר סבא 0:3



שכטר כבש כבר בדקה החמישית, סאבו הכפיל מהנקודה הלבנה ולידור כהן קבע 3:0 לבית"ר בתוספת הזמן. ביום שלישי: בית"ר תצא לאשקלון

סיבוב ח׳ בגביע המדינה ננעל הערב(מוצ״ש) מבחינת הקבוצות הירושלמיות, כשבית״ר ירושלים אירחה את הפועל כפר סבא באצטדיון טדי. נציגה ירושלמית אחת כבר עלתה לשלב שמינית הגמר: הפועל ירושלים שניצחה אתמול את הפועל עפולה. לא רק האפשרות לדרבי בין הקבוצות דירבנה את בית״ר להעפיל שלב, אלא גם העובדה שבשנים האחרונות הקבוצה לא כל כך מצליחה במשחקי הגביע. בשנה שעברה היא הודחה בשלב מוקדם נגד מכבי חיפה, וגם לפני שנתיים נגד אשקלון. הפעם האחרונה שהצהובים זכו בגביע הייתה לפני שמונה שנים, אז שיחקו בקבוצה עידן ורד ודן איינבינדר שפתחו היום בהרכב של רן בן שמעון. המאמן החליט לפתוח עם אותו הרכב שניצח את מכבי תל אביב ביום שני, מה שאומר שאורי מגבו המשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן השמאלי, רואדה ומורי הוצבו במרכז ההגנה ודוד קלטינס פתח בעמדת המגן הימני. במרכז הקישור פתחו לצידו של איינבינדר גם פריירה וסאבו. לצידו של עידן ורד בהתקפה פתחו שכטר וז׳והאן אודל. מי שלא שותף במשחק הוא טל בנש, שחזר להפועל כפ״ס אך לא יכל ליטול חלק בהתמודדות, כיוון שבית״ר לא העבירה בזמן את טופס העברתו.

 

מהלך המשחק: בית"ר פתחה סערה והשיגה קרן. ההגבהה הגיעה לראש של קלטינס שנגח לרגליו של שכטר, שהסתובב ובעט לרשת את השער הראשון במשחק. מאותו רגע המשחק נרגע, ושתי הקבוצות הגיעו למצב מסוכן כל אחת. בהפסקה 1:0 לבית"ר. במחצית השנייה כפר סבא סיכנה את השער מספר פעמים, כשבמצב אחד היא מצאה את העמוד של קליימן. אך בדקה ה-79 בית"ר הכפילה. שכטר הסתובב ברחבה והוכשל, השופט הצביע על הנקודה הלבנה, סאבו ניגש לבעוט וכבש את השער השני של הירושלמים. בהמשך בריהון שנכנס בתחיחת המחצית כמעט כבש את השלישי, אך השוער של כפר סבא היה במקום. בתוספת הזמן לידור כהן נגח את השער השלישי של הירושלמים וקבע 3:0 לבית"ר בסיום.

 

לבית״ר אין הרבה זמן לנוח, כיוון שכבר ביום שלישי היא תשחק נגד הפועל אשקלון בחוץ, במטרה לחבר ניצחון שני ברציפות בליגה.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה