גביע המדינה סיבוב ח׳: הפועל ירושלים ניצחה 2:3 את הפועל עפולה



חניכיו של בוזגלו פיגרו 1:0 משער של נתנאל גולדמן, אך הפכו עם שערים של עדי קונסטנטינוס, אסף לוי וגיא כהן. יובל שוואט צימק אך זה לא מנע מירושלים להדיח את לחמן וחניכיו. ליגה ב׳ דרום ב׳: ניצחון לנורדיה

משחקי היום השני של סיבוב ח׳ של גביע המדינה בכדורגל יצאו היום(שישי) לדרך כשהפועל ירושלים אירחה את הפועל עפולה באצטדיון טדי.

 

בסיבוב ז׳ בוזגלו וחניכיו הביסו את א.ס. חולון, והיום ציפה להם משחק קשה בהרבה כשפגשו את אייל לחמן וחניכיו מהליגה הלאומית. המשחק התחיל לא טוב עבור האדומים שנקלעו לפיגור כבר בדקה ה-19 משער של נתנאל גולדמן. 11 דקות לאחר מכן עדי קונסטנטינוס השווה את התוצאה. ממש לפני השריקה להפסקה אותו קונטסנטינוס בישל לגיא כהן את השער של הפועל ירושלים. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה אסף לוי שילש את התוצאה. עפולה לא אמרה את המילה האחרונה כשיובל שוואט צימק בדקה ה-60. הפועל הסתגרה בדקות האחרונות שהתארכו עם תוספת זמן של 6 דקות, שבסופן חגגה העפלה לשמינית הגמר. 3:2 לאדומים בסיום.

 

 

מוקדם יותר היום שיחקה בית״ר נורדיה נגד מכבי ב״ש בחוץ במסגרת משחקי ליגה ב׳ דרום ב׳. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו ללא שערים. בדקה ה-78 נורדיה כבשה את הער הראשון עם שער של אדם מזרחי, ושלוש דקות בלבד לאחר מכן שי ניסים הכפיל. בדקה ה-89 ב״ש השוותה, אך נורדיה שמרה על היתרון עד הסיום וניצחה 1:2.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה