הפסד נוסף לבית״ר: 2:0 לקריית שמונה



הצהובים הציגו כדורגל רע והפסידו אחרי שערים של אחמד עאבד ומאוריסיו קורדירו. הקהל קרא לבן שמעון להתפטר. המאמן: ״הקהל תומך בנו ועוזר לנו, וכך היה כל השנה. אני אשב עם אלי טביב ונראה מה אנחנו עושים״. אלי טביב: ״קומץ אוהדים עושה בא להזיק לקבוצה במכוון. חייבים להפסיק עם הגזענות הזאת ולכבד כל דת״

בית״ר ירושלים התארחה הערב(מוצ״ש) בקריית שמונה למשחק מול הפועל המקומית במסגרת משחקי המחזור ה-15 של ליגת העל. במחזור הקודם הירושלמים סיימו בתיקו מול מכבי פ״ת, ורשמו משחק שביעי העונה בחלוקת נקודות. בסיבוב הקודם כשבית״ר אירחה את קריית שמונה בטדי זה נגמר בשיוויון 2:2. רן בן שמעון נאלץ להסתדר הערב ללא חסוס רואדה שטס לספרד לשהות לצד אשתו שילדה. מי שהחליף אותו בהרכב הוא טל כחילה שלא קיבל מספיק קרדיט מהמאמן העונה. לצד כחילה פתח דן מורי, ואת חוליית ההגנה השלימו אריק סאבו ומרסל הייסטר. בקישור פתחו דן איינבינדר, דוד קלטינס וקובי מויאל שקיבל את חולצת ההרכב על חשבון פריירה. בהתקפה שמעון אבוחצירה פתח במקום איתי שכטר לצידם של עידן ורד ולידור כהן.

 

מהלך המשחק: בדקה ה-15 איזיקה כבש שער לזכות המארחת, אך הקוון פסל את השער בטענה לנבדל. אחרי 20 דקות של משחק מבולבל, בית״ר הגיעה למצב מסוכן כשעידן ורד העביר כדור רוחב מצויין לשמעון אבוחצירה שבעט ופיספס את המסגרת במעט. בדקה ה-25 כדור רוחב של קריית שמונה הורחק לא טוב ע״י טל כחילה, ואחמד עאבד כבש את השער הראשון במשחק. 1:0 לקריית שמונה. שתי דקות לאחר מכן איזיקה קיבל כדור נהדר מעאבד, וקליימן הדף נהדר את הבעיטה של החלוץ. בדקה ה- 34 אמיר נאסר העביר כדור רוחב מצד ימין וקובי מויאל כמעט כבש שער עצמי, אך קליימן שוב היה במקום להציל את הצהובים. 1:0 לק״ש בהפסקה. בדקה ה-49 כדור קרן של קריית שמונה פגע במאוריסיו קורדירו והכניע את קליימן. 2:0 למארחת. שתי דקות לאחר מכן טעות בהגנת קריית שמונה כמעט עלתה לה ביוקר, כששכטר חטף את הכדור ורץ לכיוון השער. החלוץ לא הצליח לבעוט טוב, וכך גם עידן ורד שהחטיא את המסגרת בניסיון השני. בדקה ה-62 בית״ר הגיעה לסדרת מצבים אחרי כדור קרן, אך לא מצאה את המסגרת באף אחת מהן. שתי דקות לאחר מכן איזיקה הרים כדור נהדר לברוסו שבעט החוצה ופיספס הזדמנות נהדרת. בדקה ה-80 עידן ורד חטף כדור מהגנת ק״ש ובעט מרחוק כדור שעף גבוה מעל השער. 2:0 לק״ש בסיום.

 

רן בן שמעון התייחס למשחק בסיום: ״השתדלנו מאוד. רצנו וניסינו. עשינו הרבה דברים לא טובים היום. הקהל שלנו תומך בנו ועוזר לנו, וכך היה כל השנה. הקהל הוא לא הבעיה. אנחנו מקבלים גולים בקלות ומחמיצים הרבה מאוד. אין לי ספק שיש לנו קבוצה טובה. אני אשב עם אלי טביב ונראה מה אנחנו עושים. אם יהיה לנו משהו להודיע לכם, אז נודיע. לא נשאיר את התקשורת בחושך.״

 

גם אלי טביב התייחס לאירועי המשחק: ״זה מאכזב שקומץ מאוד קטן שלא מייצג את בית״ר ירושלים פוגע בקבוצה. אני עושה הכל נגד הגזענות והאלימות, אבל המשטרה ובית המשפט צריכים לטפל בזה. אדם שמדליק אבוקה ומורחק רק לשבועיים מהמגרשים זו לא הרתעה. יש כאן משהו מכוון של הקומץ שבא להזיק לקבוצה. לא המועדון צריך להינזק, אלא הקומץ. נכון שאנחנו לא משחקים טוב מזה כמה שבועות, אך כשהאוהדים מקללים שחקן כשהתוצאה היא 0:0 זה פוגע בו ובחברים שלו. קשה ככה לעבוד.״ בסיום הבעלים התעקש להוסיף: ״חייבים להפסיק עם הגזענות הזאת, ולכבד כל דת״.

 

במחזור הבא תארח בית״ר ירושלים את מכבי ת״א באצטדיון טדי.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה