הפועל ירושלים ועירוני נשר נפרדו בתיקו 1:1



חניכיו של בוזגלו היו בפיגור אחרי שספגו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אך גיא כהן השווה בדקה ה-47 וחילץ נקודה. ליגה ב׳ דרום ב׳: הפסד ראשון לנורדיה בליגה

הפועל ירושלים יצאה היום(שישי) לנשר למשחק מול הקבוצה המפתיעה של הליגה הלאומית, עירוני נשר, במסגרת המחזור ה-16 של הליגה הלאומית הכדורגל. האדומים הגיעו למשחק במומנטום מצויין. במחזור הקודם הם ניצחו את עפולה 1:4, וכמה ימים אחר כך עברו את א.ס. חולון(0:5) בדרך לסיבוב ח׳ של גביע המדינה, שם יפגשו למרבה הפלא את הפועל עפולה שוב.

 

מול נשר לאדומים הלך מעט קשה יותר. במחצית הראשונה האדומים הגיעו לכמה מצבים, אך מי שעלתה ראשונה על לוח התוצאות היא עירוני נשר בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשדני בנג׳ה כבש. בדקה ה-47 הפועל השוותה. אמיר בן שמעון ביצע מהלך נהדר באגף שמאל והרים לראש של גיא כהן שנגח פנימה. 1:1 בסיום. לפחות עד יום שני הפועל ממוקמת במקום ה-9, עם 19 נקודות. במחזור הבא היא תארח את מכבי הרצליה.

 

מוקדם יותר היום, בית״ר נורדיה הפסידה לראשונה העונה בליגה ב׳ דרום ב׳, כשאירחה באצטדיון טדי את מכבי קריית מלאכי למשחק בין הראשונה לשנייה בטבלה. זה התחיל טוב מבחינת נורדיה שעלתה ליתרון בדקה ה-10 משער של אליאור משעלי. בדקה ה-25 קריית מלאכי השוותה, ובדקה ה-75 היא הפכה את התוצאה וניצחה את המשחק, 1:2 לאורחים בסיום. כרגע הקבוצות שוות במספר הנקודות(30 כ״א). במחזור הבא נורדיה תפגוש את עירוני בית שמש בחוץ.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה