ניצחון גדול של הפועל ירושלים נגד אולם 64:69



האדומים פתחו טוב את המשחק, איבדו יתרון 12 נקודות, אך חזרו להוביל במאני טיים וסיימו את שלב הבתים במקום השני. ג׳רלס קלע 20, סטודמאייר 16

הפועל ירושלים אירחה הערב(רביעי) את אולם הגרמנית בהיכל הפיס ארנה למשחק במסגרת שלב הבתים הראשון של היורוקאפ. כזכור הפועל ירושלים הפסידה לגרמנים במשחק הראשון בין השתיים העונה, הפסד שהיה חלק מתחילתו של משבר ממנו האדומים מקווים שיצאו הערב. רק ביום ראשון האחרון הפועל הפסידה לאילת בארנה באחד מהמשחקים הגרועים של סגנית אלופת המדינה העונה. באותו משחק טימור וקינזי התעמתו ביניהם על הפרקט, וסטודמאייר נראה לא מרוצה מאי שיתופו במשך דקות ארוכות. הערב פיאנג׳יאני פתח עם חמישייה מעט שונה שכללה את טימור, ג׳רלס, דייסון, פיטרסון וסטודמאייר.

 

מהלך המשחק: הפועל פתחה לא רע את המשחק כשהשחקן הבולט היה סטודמאייר שקלע את 8 הנקודות הראשונות של האדומים. הגרמנים לא נבהלו מהאווירה בארנה ועם כמה שלשות חשובות עלו ליתרון 8:10 אחרי 6 דקות של כדורסל. למעט אמארה כל שאר השחקנים התקשו לייצר נקודות, כשהנקודה הראשונה שלא נרשמה לזכות הסנטר הייתה של ליאור אליהו אחרי 6 וחצי דקות משחק. סטודמאייר המשיך ביכולת מצויינת וקלע שלשה גדולה, הגרמנים מצידם השוו עם שלשה בצד השני. הסנטר שהגיע בקול תרועה מהליגה הטובה בעולם המשיך לשלוט במשחק, קלע במהלך הרבע הראשון 13 נקודות והוביל את ירושלים ליתרון 14:19 אחרי עשר דקות של כדורסל. ברבע השני אולם ביצעה ריצת 2:9 והפכה את התוצאה, אך הטבעה של שון ג׳ונס קבעה 23:23 כשנותרו חמש דקות להפסקה. דיז׳ון ת׳ומפסון שנכנס הביא איתו המון אנרגיות לפרקט והאדומים ביצעו ריצת 0:15 בדרך ליתרון 26:38 בירידה להפסקה. הפועל התקשתה לייצר נקודות בתחילת המחצית אך שלשה של ג׳רלס, הטבעה של סטודמאייר והגנה טובה של האדומים שמרו את ירושלים ביתרון משמעותי יחסית, 37:44 כשנותרו חמש דקות לסיום הרבע השלישי. כשנראה היה שהגרמנים מתחילים לחזור לקצב, פיאנג׳יאני לקח פסק זמן ואיפס את חניכיו, שסיימו את הרבע ביתרון 46:53. ברבע האחרון ירושלים נראתה תקועה ושוב התקשתה לייצר נקודות. האדומים קלעו רק 2 נקודות במשך חמש דקות, כשאולם עם שלשה עלתה ליתרון אחרי הרבה זמן שהיא רדפה אחרי האדומים, 55:57. הגרמנים המשיכו לצלוף מחוץ לקשת, אך שלשה של דייסון דאגה להשאיר את האדומים בתמונה. חטיפה וסל של ג׳רלס החזירו את היתרון לצד האדום, ושלשה נוספת של דייסון הקפיצה את הקהל בארנה. הפועל מנצחת בסיום 64:69.

 

בלטו בירושלים: ג׳רלס 20 נקודות, סטודמאייר 16, דייסון 13, אליהו 7, ות׳ומפסון 6.

 

הפועל העפילה לשלב הבא מהמקום השני, ותשובץ בבית עם ניז׳ני נובגורוד, זניט סנט פטרסבורג, ומי שתסיים רביעית בבית ב׳.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה