בית״ר ירושלים הפסידה 3:1 להפועל ב״ש



הצהובים הציגו משחק לחימה ועלו ליתרון ראשון משער של פריירה. נוואקמה השווה אחרי מבצע אדיר, בוזגלו הפך את התוצאה מהנקודה הלבנה, וקינח עם שער מרשים בתוספת הזמן. בן שמעון: ״הפסד מאכזב. חסר לנו משהו בפעולה האחרונה״

אחרי שבוע סוער, בית״ר ירושלים אירחה הערב(שני) באיצטדיון המושבה(עונש רדיוס) את הפועל ב״ש במסגרת המחזור ה-13 של ליגת העל. כאמור מאז הניצחון על מכבי חיפה שאמור היה לתת מעט שקט למועדון שגם ככה נמצא בסיר לחץ, הירושלמים הספיקו להוציא הודעה בה נאמר כי אם הקהל הצהוב יקרא קריאות גזעניות במהלך משחקי הקבוצה, השחקנים ירדו מכר הדשא והמועדון יהיה מוכן לשאת בהשלכות למעשה כזה. מאז בהתאחדות ובמנהלת הליגות הספיקו להרגיע את אלי טביב, וביצעו שינוי בתקנון שיאפשר לשחקניו לרדת מכר הדשא בצורה חוקית במקרה של קריאות גזעניות. מבחינה מקצועית מאמן הצהובים רן בן שמעון ביצע שינוי אחד בלבד בהרכב הפותח של הקבוצה. אריק סאבו פתח בעמדת המגן הימני על חשבונו של עוז ראלי. עמדת המגן הימני לא אמורה להיות זרה לסלובקי, ששיחק בתפקיד זה במשחקי נבחרתו. מי שלא נכלל כלל בסגל הוא שמעון אבוחצירה שלא מרוצה ממעמדו, ויבקש לעזוב בינואר.

 

מהלך המשחק: המשחק נפתח לא רע מצד שחקניו של בן שמעון. לידור כהן הגיע למצב ראשון בדקה ה-7 אחרי משחק לחץ נהדר של איתי שכטר בחלק הקדמי, דבר שסידר לכהן מצב בעיטה, אך הכדור שלו התגלגל לידיו של גורש. בדקה ה-11 נוואקמה הוציא את ב״ש למתפרצת ומסר בוזגלו, שבעט פצצה מרחוק אשר נהדפה ע״י קליימן לקרן. ההרמה של ב״ש הגיעה לראש של אוגו שנגח קרוב לעמוד. בדקה ה-27 בית״ר עלתה ליתרון אחרי כדור רוחב של סאבו שמידיו של גורש הגיע לרגליים של פריירה אשר כבש מקרוב את ה-1:0 לבית״ר. בדקה ה-34 נוואקמה השווה אחרי שעבר את סאבו, ורד, וקלטינס בדרך לשער. 1:1. דקה לאחר מכן בית״ר ניצלה המון טעויות בהגנת האדומים כדי להגיע למקבץ הזדמנויות שהסתיימו בכדור קרן. בדקה ה-42 נוואקמה מסר כדור טוב ללוסיו שבעט החוצה. 1:1 מוצדק במחצית. בדקה ה-52 עידן ורד מצא את איינבינדר ברחבה. הקשר הסתובב ושלח בעיטה למסגרת שנהדפה מצויין ע״י דודו גורש. 4 דקות לאחר מכן השוער של ב״ש הדף בעיטה נוספת, הפעם של הייסטר מרחוק. בדקה ה-75 ראדי הוכשל ברחבה ע״י פריירה אחרי טעות קשה בהגנה ואלון יפת הצביע מיד על הנקודה הלבנה. בוזגלו ניגש לבעוט וכבש, 2:1 לב״ש. בדקה ה-89 ורד מצא את יעקב בריהון עם כדור עומק נהדר, אך הקשר הצעיר בעט החוצה. בתוספת הזמן מאור בוזגלו רץ עם הכדור ושלח בעיטה נהדרת לרשת של קליימן, והשער הזה קבע את תוצאת המשחק, 3:1 לב״ש בסיום.

 

מאמן בית״ר ירושלים רן בן שמעון התייחס למשחק בסיום: ״להפסיד את המשחק הזה עם שלושה שערי חובה זה קצת מוזר. היה לנו משחק טוב, השחקנים נתנו את כל מה שיש להם. אני לא מצליח להבין איך הפסדנו את המשחק הזה. כל הפסד זה מאכזב. היה ברור שב״ש תתעייף קצת בסוף, וזה מסוכן כי אז היא נשארת למעלה ואנחנו היינו מעט חשופים מאחור. חסר לנו משהו בפעולה האחרונה וזה בסדר. אבל אני גם מבקש מהם שייצרו הרבה לחץ וזה בא מעט על חשבון איכות בסוף.״

 

במחזור הבא תארח בית״ר ירושלים את מכבי פ״ת באצטדיון טדי למשחק במסגרת פתיחת הסיבוב השני של הליגה. בסיבוב הקודם הקבוצות נפרדו בתיקו 2:2.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה