דרך חדשה? בית״ר ירושלים ניצחה 0:2 את מכבי חיפה



הצהובים חזרו לנצח בליגה אחרי צמד של לידור כהן. במחזור הבא הם ינסו לנצח את האלופה מב״ש. בן שמעון: ״יש לנו קבוצה יוצאת מן הכלל שעד עכשיו עשתה תוצאות לא טובות. צריך לדעת לשמור על המצב הטוב״. ליגה לאומית: הפועל ירושלים גברה 0:2 על הפועל ר״ג

אחרי תיקו נגד הפועל ת״א והפסד לסכנין, יצאה הערב(ראשון) בית״ר ירושלים למשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. מאמן הצהובים רן בן שמעון ידע שהערב הוא מגיע למשחק כשכל דבר חוץ מניצחון יכול לסיים את דרכו במועדון. המאמן פתח בהרכב שכלל את קליימן בשער, רואדה ומורי במרכז ההגנה, הייסטר וראלי באגפים, קלטינס קלאודימיר ואיינבינדר במרכז הקישור, ולידור כהן עידן ורד ואיתי שכטר בהתקפה.
 
מהלך המשחק: ההזדמנות הראשונה במשחק הגיעה בדקה ה-15 כשורמוט הגביה מצד שמאל לראש של עטר, אך החלוץ פיספס את המסגרת במעט. בדקה ה-24 עידן ורד ניסה את מזלו מרחוק, אך הבעיטה שלו לא מצאה את המסגרת. בדקה ה-35 איינבינדר ניסה אף הוא לכבוש מרחוק, אך גלזר הדף לקרן. בדקה ה-39 בית״ר יצאה להתקפה, הייסטר בעט לשער מצד שמאל, גלזר הדף לא טוב לרגליו של לידור כהן, והקשר גילגל פנימה מול שער חשוף. 1:0 לבית״ר. בדקה ה-68 לידור כהן כבש את השער השני שלו אחרי בישול נהדר של יוהאן אודל. 2:0 לבית״ר. מעט אחרי השער נמנעה מבוכה בבית״ר ירושלים, כשרן בן שמעון ניסה להכניס את סאבו שבכלל לא נרשם לסגל הקבוצה. איתי שכטר רץ למאמן והזכיר לו כי הקשר בכלל לא רשום, ובן שמעון שינה את החילוף והכניס את אבוחצירה. בדקה ה-90 קלטינס עם מבצע אישי אדיר כמעט העלה את הצהובים ל-0:3, אך גלזר מנע את ממנו לכבוש. 2:0 לבית״ר בסיום.

 
בן שמעון: ״היה חשוב לי שנעשה משחק טוב, עם חבר׳ה לוחמים. יש לנו קבוצה יוצאת מן הכלל שעשתה תוצאות לא טובות. צריך לדעת איך לשמור על המצב הטוב הזה. נגד סכנין לא הצלחנו לכבוש, וכשנותנים גולים זה משחרר הרבה לחץ. עניין החילוף עם סאבו?כולנו עושים טעויות. לידור כהן נתן משחק גדול היום. כנראה הוא יפתח גם מול ב״ש. עובר עליו משהו מנטלי טוב. יש לנו עוד עבודה רבה, ודרך ארוכה מאוד לעשות, אבל כיף לעשות אותה עם חבר׳ה כאלה.״
 
במחזור הבא תארח בית״ר את הפועל ב״ש מחוץ לאצטדיון טדי בעקבות עונש הרדיוס שקיבלה הקבוצה.
 
מוקדם יותר הערב, הושלמו משחקי המחזור ה-13 של הליגה הלאומית כשהפועל ירושלים אירחה את הפועל ר״ג באצטדיון טדי. האדומים של אוהד בוזגלו ניצחו 0:2, כשמאיר בן שמעון כבש ראשון בדקה ה-33, ואסף לוי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-69. הניצחון היה הציב את הפועל ירושלים במקום ה-11, כשבמאזנה 15 נקודות.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה