הצגה בארנה: הפועל ירושלים ניצחה את לובליאנה 69:81



האדומים חזרו לנצח גם במפעל האירופי והעפילה לטופ 16. הלפרין וטימור קלעו 12 נקודות, סטודמאייר 11 נק' ו-6 ריבאונדים. ג'ורדי ברתומיאו נכח במשחק

אחרי שחזרה לנצח בליגה, הפועל ירושלים אירחה הערב(רביעי) את אולימפיה לובליאנה בהיכל הפיס ארנה במטרה לחזור למסלול הניצחונות גם ביורוקאפ. כזכור הפועל עברה בשבועות האחרונים תקופה לא קלה כשהפסידה חמישה משחקים ברציפות בכל המסגרות, ביניהם לולנסיה הספרדית ואולם הגרמנית. לפני שלושה ימים כאמור הקבוצה ניצחה את מכבי חיפה ועצרה את הרצף השלילי, והערב הם באו לשפר את מאזנם במפעל האירופי שעומד על 3 ניצחונות מול 2 הפסדים ערב המשחק. המאמן האיטלקי סימונה פיאנג'יאני פתח בחמישייה שכוללת את בר טימור, קרטיס ג'רלס, ג'רום דייסון, ליאור אליהו, ואמארה סטודמאייר.

בתוך כך, הפועל "בנק יהב" ירושלים בשיתוף עם רדיו ירושלים הזמינו למשחק את אנשי כוחות ההצלה שפעלו בימים האחרונים בכיבוי השריפות וטיפול באוכלוסיה באיזור ירושלים. מי שעוד נכח במשחק הוא מנכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומיאו, שישב ליד ד"ר אורי אלון.

 

מהלך המשחק: הפועל ירושלים פתחה את המשחק עם הגנה חזקה עליה ניצח סטודמאייר, אך נאלצה להוריד את בר טימור לספסל בשלב מוקדם בגלל שתי עבירות. אמארה בלט גם בחלק ההתקפי כשהוא קיבל הרבה כדורים מתחת לסל. שלשה של דייסון העלתה את הפועל ליתרון 7:9 אחרי חמש דקות משחק. למרות שריקות שנויות במחלוקת של השופטים נגד המארחת, הקבוצה הצליחה לסיים את הרבע הראשון ביתרון 17:21 בזכות יכולת טובה של פיטרסון ות'ומפסון. יותם הלפרין להט ברבע השני עם כמה נקודות חשובות, אך לובליאנה לא נתנה לאדומים לברוח וחמש דקות להפסקה זה 32:28 לירושלים. טרנס קינזי שחזר מפציעה עלה על הפרקט כ-3 דקות לסיום הרבע, וזה גם הזמן בו הפועל התחילה לברוח ולהגדיל את היתרון בזכות שלשות של טימור וג'רלס. את המחצית הראשונה הפועל סיימה ביתרון 36:49. הפועל פתחה את המחצית השנייה מעט מבולבלת. היא איבדה כדורים, ולא הצליחה להשתלט על כמה ריבאונדים שיכלו לעלות לה ביוקר. לובליאנה לא ניצלה את זה והיתרון האדום נשמר, 53:42 להפועל חמש דקות לסיום הרבע השלישי. בשלב הזה הפועל נכנסה למומנטום חיובי. אמארה עם הטבעה והלפרין עם שלשה הרעידו את הארנה והגדילו את היתרון של האדומים. 70:50 לקראת עשר הדקות האחרונות. ברבע האחרון האדומים עשו כמה דפיקות לב לאוהדים שלהם, כשקלעו רק 2 נקודות בחמש דקות. בשלב הזה בר טימור התעלה ודאג לשמור על היתרון המבטיח שנשמר עד הסיום. 81:69 להפועל.

 

בלטו בירושלים: הלפרין וטימור 12 נק' כ"א, סטודמאייר 11, ג'רלס ודייסון 9 כ"א, ג'ונס 8.

 

במחזור הבא תשחק הפועל מול לוקומוטיב קובאן בחוץ.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה