הפסד נוסף לבוזגלו והפועל ירושלים, קטמון הפסידה במשחק הפכפך



האדומים של אוהד בוזגלו הפסידו 2:0 למכבי שעריים של ניר קלינגר, קטמון הצליחה להפוך יתרון של בית״ר ת״א/רמלה, אך הפסידה 2:3

המחזור ה-12 של הליגה הלאומית יצא היום(שישי) לדרך כשהפועל ירושלים יצאה למשחק חוץ מול מכבי שעריים, והפועל קטמון אירחה את בית״ר ת״א/רמלה באצטדיון טדי.

 

הפועל קטמון שניצחה במחזור הקודם את הפועל בני לוד ניסתה לייצר רצף של שני ניצחונות כדי להיכנס למומנטום חיובי. זה התחיל קצת פחות טוב מבחינת פרדי דוד וחניכיו, כשבית״ר עלתה ליתרון ראשון כבר בדקה ה-12 משער של שרון זיסו. בדקה ה-34 האדומים זכו בכדור עונשין מ-11 מטרים לאחר נגיעת יד ברחבה. ברוכיאן לא התבלל וכבש מהנקודה הלבנה את שער השיוויון. 2 דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה האדומים השלימו מהפך, כשמיקו ממן נגח לרשת. 2:1 לקטמון במחצית. בדקה ה-66 בית״ר חזרה למשחק בגדול עם שער שיווין של עדן שרם, כששתי דקות בלבד לאחר מכן היא הפכה את התוצאה כששרון זיסו השלים צמד וקבע 3:2 לקבוצתו, תוצאה שנשמרה עד הסיום. אם קטמון הייתה מצליחה לשמור על היתרון היא הייתה מזנקת למקום התשיעי, אך ההפסד הזה מיקם אותה במקום ה-12, כשבמאזנה 11 נקודות בלבד. במחזור הבא קטמון תצא לרמה״ש, למשחק חוץ קשה מול הפועל המקומית.

 

במשחק המקביל הפועל ירושלים שהובסה ע״י הפועל עכו לפני שבוע במשחק הבכורה של אוהד בוזגלו בקבוצה, יצאה למשחק מול שעריים, אותה אימן עד לא מזמן אקס האדומים אלי מחפוד. מי שעמד על הקווים במקום מחפוד היה המנהל המקצועי של הקבוצה ניר קלינגר. המחצית הראשונה כמעט נגמרה ללא שערים, אך שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה גיל יצחק כבש את שער היתרון עבור המארחת. בדקה ה-76 שעריים הכפילה את התוצאה עם שער של אילן רנקביץ׳, ובסיום 2:0 למארחת. ההפסד הזה מיקם את ירושלים במקום ה-11, כשבמאזנה 12 נקודות בלבד(0 נקודות מ-6 אפשריות לאוהד בזוגלו). במחזור הבא תארח ירושלים את הפועל ר״ג.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה