קטמון הפסידה לנשר, הפועל ירושלים והפועל ראשל״צ סיימו בתיקו



שבוע אחרי הדרבי, חניכיו של פרדי דוד הפסידו 1:0 בחוץ לעירוני נשר, והפועל ירושלים בהדרכת ישראל עיני ואופיר עזו סיימו בתיקו 1:1 מול ראשל״צ. ליגה ב׳ דרום ב׳: תיקו 0:0 בין נורדיה לשדרות

אחרי שסיימו בתיקו 0:0 בדרבי האחרון, שיחקו הערב(שני) שתי הנציגות הירושלמיות במחזור התשיעי של הליגה הלאומית, כאשר קטמון יצאה למשחק חוץ מול עירוני נשר, והפועל ירושלים אירחה את ראשל״צ בטדי.

 

נתחיל עם הפועל ירושלים, שמיד לאחר הדרבי ספגה זעזוע קשה בדמות עזיבתו של המאמן יוסי מזרחי את הקבוצה לטובת מ.ס. אשדוד מליגת העל. השחקנים האדומים שדווקא הצליחו להתברג במקום מכובד בצמרת מרכז טבלה, קיבלו את הבשורה קשה ונאלצו להתכונן למשחק מול ראשל״צ ללא המאמן אותו העריכו מאוד. מי שמילאו את מקומו של מזרחי על הקווים הם ישראלי עיני מאמן השוערים ואופיר עזו שמשמש כע. מאמן/שחקן. למרות הבלאגן, ירושלים עלתה ליתרון בדקה ה-62 משער של עבדי פרחאת. ראשל״צ התעשטה ואוהד קדוסי כבש את השיוויון בדקה ה-73. הקבוצות נפרדו בתיקו 1:1, וירושלים סיימה את המחזור במקום ה-7 עם 12 נקודות במאזנה.

 

גם אצל הפועל קטמון הרוחות לא היו רגועות לאחר הדרבי. קבוצת האוהדים מצאה את עצמה בסיום המחזור הקודם בתחתית הטבלה, כשפרדי דוד לא מצליח למצוא את הפיתרון לצאת מהמשבר. המשחק מול נשר התחיל רע כששי חדד הורחק בדקה ה-18 והשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים, ובמחצית השנייה הצרות של האדומים המשיכו, כשנשר עלתה ליתרון משער של נאור עבודי בדקה ה-69, ולמעשה ניצחה את המשחק. קטמון נמצאת כעת במקום ה-14 עם שבע נקודות בלבד, ואם היא לא תתחיל להשתפר ולקחת נקודות במחזורים הקרובים, היא צפויה להיאבק בתחתית.

 

מוקדם יותר היום שיחקה בית״ר נורדיה מול עירוני שדרות והקבוצות נפרדו בתיקו 0:0. למרות התיקו בית״ר עדיין מאיישת את המקום הראשון של ליגה ב׳ דרום ב׳ כשהיא מקדימה בשתי נקודות את מכבי עירוני אשדוד, לה משחק חסר.

 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן זינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה